Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

als ik het goed begrijp heb je thuis een laptop van school, die je dus nu hebt ver kl**t?\r\n\r\nals je niet kunt booten van cd, floppy, bios in kan, of opstarten in safe mode, denk ik dat het heel lastig gaat worden...\r\n\r\nWat is het merk (award, ami, enz.) van de bios? er schijnen namelijk standaard [paswords te zijn, die altijd werken ofzo. Kan ik eens zoeken voor je ;)
Link naar reactie
*Schopt tegen linksys router aan*\r\n\r\nZo dat lucht op :-) \r\n\r\nDe dhcp server in mijn routertje vind het leuk om mij te irriteren (A) \r\n\r\nMijn oude dell (net geformateerd) word om de 15Mins uit mijn netwerk geknikkerd :-S \r\n\r\nDan doe ik even niets (geen zin om de hele handeling neer te typen :mrgreen: ) en ik zit er meteen weer op, zometeen even handmatig de ip\'s intikken GRRR :-@
Link naar reactie
Was ik ook weer eens :mrgreen:\r\n\r\nIk doe volg nu een MBO ICT opleiding, is opzich ook wel grappig :-) Je krijgt een eigen pc, waar je alles mee uit mag spoken, zolang aan het eind van het jaar alle onderdelen er maar in zitten, anders heb je een probleem, dan ben je 400 euro kwijt. En dat is opzich wel aardig veel voor een barebone met een 2400+, 512 Mb DDR-RAM, 40 Gb schijf en 64 Mb onboard video (SiS315).\r\n\r\nOftewel, MSN staat de hele dag aan (tenzij ik een spelletje aan het spelen ben :mrgreen:). De bedoeling is dat je 112 redelijk simpele opdrachten voltooid. Des te sneller je dat doet, des te sneller je naar het volgende niveau mag :-)
Link naar reactie
[quote=Petertjevanes][quote=hellolo]Me doet ook mbo Ict niveau 4 :-)[/quote]\r\n\r\n4???????? :-| :-| :-| WTF! Hoe kan jij op 4 beginnen?:S\r\n\r\nNiveau 1 is er niet bij ict geloof ik, en ik was al blij dat ik niveu 2 mocht overslaan, hoe ben jij bij 4 gekomen dan? :S[/quote]\r\n\r\nJe hebt inderdaad 3 niveau\'s 2 3 en 4\r\n\r\nIk kom van het vmbo Gt theoretische leerweg en moest daardoor eigenlijk wel in 3 of 4 :-)
Link naar reactie
Eg fijn allemaal, ik doe lkr een opleiding met reageerbuisjes en waarbij uitgelegd wordt hoe te werken met windows:\r\n\r\nLes 1, Opstarten van Word.\r\n\r\nGa naar Start met je linkermuisknop. Ga dan naar \"Alle Programma\'s\" door er op te klikken. Klik dan op Microsoft Office en daarna op Word 2004. Als dit gelukt is mag je deze handeling laten aftekenen door de docent.\r\n\r\nEn daar kom je dan voor naar school :-@ :-@ :-@
Link naar reactie
leeren jullie op school word opstarten en nieuwe mappen aan maaken?? duh, wat voor een school is dat dan, dat kan ik al sinds mijn 5de al bijna 10 jaar lang (maar bij ons op school moeten de leeraren het ook wel eens voor doen voor de minder pc kennende leerling)\r\ndie pc is niet van school maar van de regio :lol: en die heb ik dus verk***t\r\nen het is een toschiba tecra a2 en ik kan niet in veilig modus koomen omdat de pijl toetsen op dat moment niet reageeren :lol:
Link naar reactie
sjit, die nieuwe laptops hebben geen ps2 poort meer natuurlijk.... :-$ \r\n\r\nIk heb je een e-mail gestuurt met wat standaard bios passwords. Misschien dat je daar iets mee kan.\r\n\r\n\r\nIk kreeg net trouwnens nog een leuke kettingbrief, dat ome bill ze fortuin aan het delen was :lol: :lol: :lol: \r\n\r\nsorry van al die witregels, maar dat krijg je als je een bericht zoveel keer doorstuurt, en ik had geen zin om ze weg te halen :P\r\n\r\n[quote]\r\nHET VERHAAL WAAR HET OMGAAT :\r\n\r\nOok mij lijkt het een bizar verhaal, maar het\r\n kan\r\n \r\n natuurlijk geen kwaad er aan mee te doen.\r\n \r\n Bill Gates is zijn fortuin aan het delen.\r\n \r\n Beste vrienden, zie dit bericht alsjeblieft\r\n niet als\r\n \r\n een geintje.\r\n \r\n Bill Gates is echt bezig zijn fortuin te\r\n verdelen\r\n \r\n \r\n Als je dit bericht negeert zul je er later\r\n ws. spijt\r\n \r\n van\r\n \r\n krijgen.\r\n \r\n Microsoft en AOL zijn momenteel de grootste\r\n Internet\r\n \r\n bedrijven ter wereld.\r\n \r\n In een poging zich er van te verzekeren dat\r\n Internet\r\n \r\n Explorer\r\n \r\n het\r\n \r\n meest gebruikte programma blijft\r\n \r\n \r\n zijn Microsoft en AOL bezig een soort \"Lint\r\n bewijs\" uit\r\n \r\n te\r\n \r\n voeren van het e-mail gebruik.\r\n \r\n Als je dit e-mail bericht doorstuurt naar je\r\n vrienden\r\n \r\n en bekenden kan Microsoft het \"lint van berichten\"\r\n \r\n volgen\r\n \r\n en\r\n \r\n doet\r\n \r\n dat ook als je (als Microsoftgebruiker) het\r\n bericht\r\n \r\n \r\n binnen\r\n \r\n een\r\n \r\n week doorstuurt.. Voor elke persoon aan wie je\r\n het\r\n \r\n e-mail\r\n \r\n bericht doorstuurt, betaalt Microsoft je $\r\n 245,- en voor\r\n \r\n elke\r\n \r\n persoon die jou dat bericht weer terugstuurt\r\n betaalt\r\n \r\n Microsoft\r\n \r\n \r\n \r\n je\r\n \r\n \r\n nog eens $ 243,- en voor elke 3e persoon die\r\n het\r\n \r\n bericht ontvangt betaalt Microsoft nog eens $ 241,-.\r\n \r\n Binnen 2 weken neemt Microsoft dan contact met je op\r\n \r\n om je adres te vragen en stuurt je een cheque toe. \"De\r\n \r\n groeten\".\r\n \r\n Ik dacht eerst ook dat het om bedriegerij\r\n ging, maar 2\r\n \r\n weken nadat ik dit e-mailbericht ontvangen en\r\n \r\n teruggestuurd\r\n \r\n had, nam Microsoft contact\r\n \r\n \r\n met me op, vroeg om mijn adres en binnen\r\n \r\n een paar dagen ontving ik een cheque van $\r\n 24.800,-.\r\n \r\n Het is slechts een kwestie de mail te beantwoorden vóór\r\n \r\n het \"lintbewijs\" beëindigd is.\r\n \r\n Als er iemand is die zich deze luxe kan\r\n permitteren is,\r\n \r\n is het Bill Gates wel. En voor hem zijn het eigenlijk\r\n \r\n gewoon\r\n \r\n \"marketingkosten\".\r\n \r\n Stuur daarom dit bericht alsjeblieft aan\r\n zoveel mogelijk\r\n \r\n personen. Er is op zijn minst $10.000,- voor jou\r\n \r\n bestemd.\r\n \r\n Voor mij geldt in dit geval:\r\n \r\n \'Baat het niet, het schaadt ook niet!\'\r\n \r\n Groetjes,\r\n \r\n Ikke\r\n[/quote]
Link naar reactie
[quote=Richt]leeren jullie op school word opstarten en nieuwe mappen aan maaken?? duh, wat voor een school is dat dan, dat kan ik al sinds mijn 5de al bijna 10 jaar lang (maar bij ons op school moeten de leeraren het ook wel eens voor doen voor de minder pc kennende leerling)\r\ndie pc is niet van school maar van de regio :lol: en die heb ik dus verk***t\r\nen het is een toschiba tecra a2 en ik kan niet in veilig modus koomen omdat de pijl toetsen op dat moment niet reageeren :lol:[/quote]\r\nSchool, school, school wat is dat? :lol: \r\nToen ik nog op school zat, waren er nog geen computers en ook geen kabeltelevisie, geen video recorder, geen CD, etc. ;-) \r\nMaar wel bier. (B) (B) (B) :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...