Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=reintje]Ja............... Maar Petertje.... volgens mij is DE blue screen nu juist vervangen door een zwarte?[/quote]\r\nniet mijn fout (A) Ik heb gewoon het plaatje en het onderschrift overgenomen van de site waarop ik het tegenkwam. Maar waarom hebben ze ze in godsnaam zwart gemaakt dan?\r\n\r\n[quote=redder_in_nood]Heb nog een vraag over dat bestand van C:\\WINDOWS\\SYSTEM32\\config\\SAM kopieren.\r\nAls ik die wil kopieren krijg ik deze melding;\r\n[img]http://img271.imageshack.us/img271/6364/hackpp4sc.jpg[/img]\r\n\r\nHoe kan ik hem dan toch kopieren?\r\n\r\nHeb btw. win. xp. pro.[/quote]\r\nJe moet opstarten met een andere windows cd, een virtuele windows cd, of iets anders dat je toegang geenft tot de bestanden op de partitie waar windows op staat ZONDER dat windows word gestart. Windows gebruikt dat bestand namelijk, dus dan kun je hem niet aanpassen, kopieren, verwijderen enzo.\r\n\r\nIk voelde me vanochtend al een beetje grieperig, verkouden enzo, maar ik ga me steeds zieker voelen :(
Link naar reactie
ik was net aan het zappen en schakelde halverwege in bij het programma \"koppen\" op \"een\" (belgie) Was een meisje van 14, en die was aangerand via msn ofzo, had dr adres gegeven, bla bla. Naar de politie gegeaan, maar ze hadden te weinig bewijs. Wel had de politie materiaal op z\'n computer gevonden dat wel strafbaar was ofzo, dus nou zit die vent al 2 maanden vast.\r\n\r\nToen kwamen ze met wat je dr tegen kon doen, pc in de huiskamer plaatsen enzo, was ook een of andere site waar je op kon kijken. Toen ging papie ook nog even een tip geven: Hij had een heel mooi programma (VNC) geinstalleerd, en zo kon ie live meekijken met wat z\'n dochter allemaal deed op internet, zei op msn tegen vriendinnen enzo, en dat deed ie ook. \r\n\r\nIk moet eerlijk zeggen dat ik het hier ook op alle pc\'s heb staan en soms eens kijk wat me zusies aan het doen zijn als ze zich \"verdacht gedragen\", maar hele chatsesies meelezen, vind ik toch wel erg ver gaan. Ik vind dit toch eigelijk wel vallen onder privacy schending, ik moet ook niet hebben dat me ouders meekijken bij chatsessies, wat ik op forums schrijf, ff door me inbox gaan lopen ploegen enzo. Als je nou af en toe eens een kijkje neemt wat er gebeurt, ok, maar ik vind neit dat je alles real time mee hoeft te lezen. \r\n\r\nHoe denken jullie hierover?
Link naar reactie
Ik heb natuurlijk wel een mening in jullie mening.... :-P \r\n\r\nIk vind dat jij zelfs al te ver gaat door je zusjes te controleren....\r\n\r\nTen 1e: kun je niet maken.... privacy schennis inderdaad\r\nTen 2e: Je bent hun pappie toch niet....\r\n\r\nDe beste preventie is altijd nog voorlichting.... op ieder gebied hoor.\r\nDe PC staat bij ons in de kamer, ik weet wat de kids doen...., maar ik lees nooit hun mails.... Ik wijs ze op de geweldige informatie bron die internet is, maar ook op de mogelijke gevaren..... \r\nVerder is het een kwestie van vertrouwen..... , als je weet dat je verantwoordelijk bent voor het vertrouwen dat er in je gesteld wordt, zul je dat niet snel beschamen hoor... En mijn ervaring is... als je open bent over van alles en nog wat zijn de kids dat ook naar mij toe....\r\n\r\n\r\n[quote]Maar waarom hebben ze ze in godsnaam zwart gemaakt dan?\r\n[/quote]\r\n\r\nGeen idee.... Maar onlangs was ik op zoek naar een plaatje van een blue screen van Vista en toen las ik dat ergens....
Link naar reactie
[quote=reintje]Ik heb natuurlijk wel een mening in jullie mening.... :-P \r\n\r\nIk vind dat jij zelfs al te ver gaat door je zusjes te controleren....\r\n\r\nTen 1e: kun je niet maken.... privacy schennis inderdaad\r\nTen 2e: Je bent hun pappie toch niet....\r\n\r\nDe beste preventie is altijd nog voorlichting.... op ieder gebied hoor.\r\nDe PC staat bij ons in de kamer, ik weet wat de kids doen...., maar ik lees nooit hun mails.... Ik wijs ze op de geweldige informatie bron die internet is, maar ook op de mogelijke gevaren..... \r\nVerder is het een kwestie van vertrouwen..... , als je weet dat je verantwoordelijk bent voor het vertrouwen dat er in je gesteld wordt, zul je dat niet snel beschamen hoor... En mijn ervaring is... als je open bent over van alles en nog wat zijn de kids dat ook naar mij toe....\r\n\r\n\r\n\r\n[quote]Maar waarom hebben ze ze in godsnaam zwart gemaakt dan?\r\n[/quote]\r\n\r\nGeen idee.... Maar onlangs was ik op zoek naar een plaatje van een blue screen van Vista en toen las ik dat ergens....[/quote]\r\nGedeeltelijk mee eens. Als mijn broertje zich heel erg \'verdacht\' gedraagt volgens mijn ouders, dan vragen ze mij om toch even te checken of alles ok is. In dat geval moet het kunnen vind ik. Maar zoals peter zei, real time is idd niet oke.\r\n\r\n\r\nIk heb ook gelezen dat het een rode was geworden. BSOD heet zoiets toch. Blue Screen Of Death?? Weet niet helemaal precies meer.
Link naar reactie
[quote=Petertjevanes]ik DE nerd? :lol: lopen hier wel meer nerds rond hoor (proud)[/quote]\r\n\r\n*Kijkt om zich heen* 8-| \r\n\r\n[quote=Petertjevanes][quote=Richt]dan moet k zeker weer morgen zegen? :lol: maar goede avond (proud) \r\nen hou kom je nu aan die bootable cd petertje? ik ken linux boot cd\'s maar dat M$ die met xp maakte wist ik niet[/quote]\r\n\r\nvolgens mij maakt microsoft ze ook niet. Ik heb hem ooit eens gedownload :lol:[/quote]\r\n\r\nSame here :-) \r\n\r\nHandig cd\'tje wel, maar als je hem niet hebt kan je ook gewoon een knoppix boot cd\'tje gebruiken hoor richt :-) \r\n\r\n@ Ultimate\r\n\r\nDat is correct 8-| Blue screen of death (6)
Link naar reactie
[quote=Navy][quote=Petertjevanes]morgen komt navy\'s nieuwe pc :-) .... toch?[/quote]\r\n\r\nIk denk van niet: kreeg maandag pas het rekeningnummer waar ik direct het geld naar overmaakte. Zullen ze vandaag dus binnen hebbe, dus op zijn snelst pas morgen of anders vrijdag :roll: .[/quote]\r\n\r\nhmz... dat valt me nou een beetje tegen van ze, die hadden ze toch direct mee kunnen sturen? met de orderbevestiging ofzo? :-S
Link naar reactie
knopix heb ik nog niet wel een ander live cd\'tje, waar een prog in zit die direct alle passwords vind en je de mogelijkhijd geeft ze te veranderen (heb nog niet getest en plaats laater een linkje als ik weet of het wat is, en als ik op de andere pc ben, waar ik de link in de favo\'s heb staan)\r\ndus jullie hooren nog van mij ^^\r\n\r\novzr dat real time mee kijken, nee daar heb ik een henkel aan, doen ze op school ook (mag dat wel eens) ik heb daar een henkel aan\r\ndie leerar wil ik nog eens goed pakken, als ik weet welk vnc pass er op staat, dan zal ik eens mee kijken vanaf mijn pc thuis :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=Petertjevanes][quote=Navy][quote=Petertjevanes]morgen komt navy\'s nieuwe pc :-) .... toch?[/quote]\r\n\r\nIk denk van niet: kreeg maandag pas het rekeningnummer waar ik direct het geld naar overmaakte. Zullen ze vandaag dus binnen hebbe, dus op zijn snelst pas morgen of anders vrijdag :roll: .[/quote]\r\n\r\nhmz... dat valt me nou een beetje tegen van ze, die hadden ze toch direct mee kunnen sturen? met de orderbevestiging ofzo? :-S[/quote]\r\nLigt ook aan mij:\r\nOmdat ik gekozen heb voor aflevering via TPG en niet via hun pakketdienst moest ik van te voren betalen, anders was het gewoon betalen-bij-aflevering geweest. En dan had ik \'m inderdaad vandaag al gekregen. Mijn keus dus.\r\nEn, héél misschien, weet ik nog een potentiele klant.
Link naar reactie
Nou het is voor 1 keer es helemaal geweldig met kpn!!\r\n\r\nHebben ze nu direct adsl waar je geen vaste telefoonlijn voor nodig hebt :-) \r\ndus dan heb ik dat maar ff besteld voor in groningen, want het is \'voor het eind van het jaar\' sneller en daarbij ook nog goedkoper dan kabel :-) \r\ntis nu 1.6 mbit en dat wordt 3 <;:o) \r\n\r\nnou zal hellolo met zn patsterlijntje dat wel niks vinden :mrgreen: , maar anders wordt het wel een beetje duur voor ik en mijn huisgenoten als \'arme studenten\' :-P
Link naar reactie
[quote=Richt]knopix heb ik nog niet wel een ander live cd\'tje, waar een prog in zit die direct alle passwords vind en je de mogelijkhijd geeft ze te veranderen (heb nog niet getest en plaats laater een linkje als ik weet of het wat is, en als ik op de andere pc ben, waar ik de link in de favo\'s heb staan)\r\ndus jullie hooren nog van mij ^^\r\n\r\novzr dat real time mee kijken, nee daar heb ik een henkel aan, doen ze op school ook (mag dat wel eens) ik heb daar een henkel aan\r\ndie leerar wil ik nog eens goed pakken, als ik weet welk vnc pass er op staat, dan zal ik eens mee kijken vanaf mijn pc thuis :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nTest hem even snel wil je :mrgreen: \r\n\r\nKan nog handig blijken (6) \r\n\r\n[quote=Speeeedy]Nou het is voor 1 keer es helemaal geweldig met kpn!!\r\n\r\nHebben ze nu direct adsl waar je geen vaste telefoonlijn voor nodig hebt :-) \r\ndus dan heb ik dat maar ff besteld voor in groningen, want het is \'voor het eind van het jaar\' sneller en daarbij ook nog goedkoper dan kabel :-) \r\ntis nu 1.6 mbit en dat wordt 3 <;:o) \r\n\r\nnou zal hellolo met zn patsterlijntje dat wel niks vinden :mrgreen: , maar anders wordt het wel een beetje duur voor ik en mijn huisgenoten als \'arme studenten\' :-P[/quote]\r\n\r\nMuhahaha (6) \r\n\r\nMaareh, jij gaat meer betalen voor je 3Mbit lijn dan ik voor mijn 20Mbit lijn hoor :^) \r\n\r\nOh nee wacht, ik snap, telefoon lijn zou er ook nog bijkomen :-( \r\n\r\n\r\n[quote=elmo]@hellolo: Wannadoo he... (proud) \r\nMisschien daar toch \'s ff kijken :-P . Wij betalen 47.50 pm voor 5mbit was laatst verhoogt daarheen geloof ik ^o) alleen niets gemerkt. (@home breedband.) Of @home moet z\'n prijzen is naar benenden bijstellen.[/quote]\r\n\r\n@ sloom he :-P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...