Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2
[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Wat ik ga doen, jaaaaaah:P\r\n\r\nHet is een bedrijf dat grote partijen afgeschreven computers van bedrijven, de overheid etc. opkoopt en refurbisht om vervolgens weer te verkopen aan de particulier. Ze richten zich voornamelijk op de leerlingen van middelbare scholen (en hun ouders) en studenten. Ze houden regelmatig \"actiedagen\" op scholen door heel het land en ik geloof dat ze af en toe ook wel eens op een beurs te vinden zijn. Magoed, ze verkopen dus niet het allernieuwste spul, maar het al wat oudere. Vanaf Pentium 2 450mhz geloof ik, die heb je voor 49 euro bij ze. De tweedehands winkel waar ik eerder heb gewerkt had hier zeker meer dan het dubbele voor gevraagd! Maar wat ik er voornamelijk ga doen is het refurfishen van de computers, af en toe de telefoon opnemen (0900 nummer :twisted: ), ik zal ook wel een keer mee gaan naar een bedrijf om daar het netwerkproblen op te lossen, uit te breiden etc. (printer/filesharing etc.) en misschien ook nog wel een keertje verkoop:)\r\n\r\nNaam van het bedrijf zal ik niet noemen, dat is gratis reclame en dat vind admin vast niet leuk :P, maar mocht iemand van jullie intresse hebben in een al wat oudere pc, stuur even een mailtje naar me, dan geef ik je het adres van hun website. Ze zijn zeker niet duur trouwens, beetje hcc prijzen :)
Link naar reactie
Misschien leuk om te weten:\r\nIk heb net een PIV 1.7 gekocht bij dat bedrijf waar Petertjevanes naar toe gaat. Zonder monitor, want ik heb er nog genoeg èn krijg binnenkort een 21\" CRT.\r\nZe vroegen hoe ik aan hun website was gekomen en heb het verhaal verteld van het CID-forum, Petertjes bijdrage over zijn stageplaats en het verdere verloop. Ze, het was een dame, vond dat hartstikke leuk. Woensdag moet het afgeleverd worden, want ze hebben net weer een aantal binnen die misschien wel door Petertje himself moeten worden opgeknapt!\r\nIk wil en mag geen reclame maken, maar ik zou toch eens het adres opvragen bij Petertje....\r\nOf bij mij natuurlijk. Via mijn [url=http://www.doublefit.nl]website[/url] kun je een berichtje sturen, stuur ik de url van de website wel.
Link naar reactie
[quote=Navy]Misschien leuk om te weten:\r\nIk heb net een PIV 1.7 gekocht bij dat bedrijf waar Petertjevanes naar toe gaat. Zonder monitor, want ik heb er nog genoeg èn krijg binnenkort een 21\" CRT.\r\nZe vroegen hoe ik aan hun website was gekomen en heb het verhaal verteld van het CID-forum, Petertjes bijdrage over zijn stageplaats en het verdere verloop. Ze, het was een dame, vond dat hartstikke leuk. Woensdag moet het afgeleverd worden, want ze hebben net weer een aantal binnen die misschien wel door Petertje himself moeten worden opgeknapt!\r\nIk wil en mag geen reclame maken, maar ik zou toch eens het adres opvragen bij Petertje....\r\nOf bij mij natuurlijk. Via mijn [url=http://www.doublefit.nl]website[/url] kun je een berichtje sturen, stuur ik de url van de website wel.[/quote]\r\n\r\n :-) je kunt hem ook laten signeren door mij, kost wel 30 euro extra, maar dan heb je ook wat! :P
Link naar reactie
[quote=Petertjevanes][quote=Navy]Misschien leuk om te weten:\r\nIk heb net een PIV 1.7 gekocht bij dat bedrijf waar Petertjevanes naar toe gaat. Zonder monitor, want ik heb er nog genoeg èn krijg binnenkort een 21\" CRT.\r\nZe vroegen hoe ik aan hun website was gekomen en heb het verhaal verteld van het CID-forum, Petertjes bijdrage over zijn stageplaats en het verdere verloop. Ze, het was een dame, vond dat hartstikke leuk. Woensdag moet het afgeleverd worden, want ze hebben net weer een aantal binnen die misschien wel door Petertje himself moeten worden opgeknapt!\r\nIk wil en mag geen reclame maken, maar ik zou toch eens het adres opvragen bij Petertje....\r\nOf bij mij natuurlijk. Via mijn [url=http://www.doublefit.nl]website[/url] kun je een berichtje sturen, stuur ik de url van de website wel.[/quote]\r\n\r\n :-) je kunt hem ook laten signeren door mij, kost wel 30 euro extra, maar dan heb je ook wat! :P[/quote]\r\n\r\nIk zou het bíjna doen, maar dan moet ik wachten tot jij aan het werk bent. Helaas wil ik dáár niet op wachten! (proud) \r\nInmiddels al één keer het adres verzonden. Zó snel kan dat dus gaan.\r\nHoeveel hebben er bij jou gereageerd?\r\nAlles optellen, en ze bieden je straks geen stageplaats, maar een directiezetel aan! :d
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

[[Template core/front/global/follow is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

×
×
  • Nieuwe aanmaken...