Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=Petertjevanes]@sjouwer Als er een expert langskomt moet het wel een flinke schade zijn, een expert kost namelijk flink geld, dat de verzekering ook moet betalen. Wat hebben ze allemaal gedaan dan? auto achterom gereden en een ramkraak geprobeert? :S[/quote]de deur moet geheel vervangen worden.\r\nhet slot gaat niet meer open, dus de deur moet gesloopt worden wil die open gaan (het slot is waarschijnlijk naast het slot zelf verbogen, waardoor die niet meer beweegt). hierna ook nog de post repareren.\r\nze hebben geprobeert met een grote schroevedraaier of breekijzer binnen te komen. vandaar ook de post beschadigt (als het niet beschadigt wordt met het verwijderen van de deur)
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Allen bedankt voor de opbeurende woorden, dit doet mij goed.\r\nHet is een trieste tijd maar ook een tijd met een lach. Mijn schoonvader blijft humor houden en er worden veel herinneringen opgehaald zodat er toch nog veel gelachen wordt. Dat mijn vakantie niet doorgaat is niet belangrijk, die wordt uitgesteld tot juni. De tijd met de familie is nu te kostbaar en is niet in te halen.
Link naar reactie
Af en toe word ik echt gek van ouders en helemaal van ouders die denken wat van computers te weten. M\'n vader wil perse Windows 98 behouden op zijn computer ook al zijn er veel problemen (zie: [url]http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=4605[/url] ) en dan zijn er problemen, komt hij er niet uit en moet ik het weten. Als ik het dan weer niet weet, heb ik geen verstand van computers.
Link naar reactie
[quote=Thijs]Af en toe word ik echt gek van ouders en helemaal van ouders die denken wat van computers te weten. M\'n vader wil perse Windows 98 behouden op zijn computer ook al zijn er veel problemen (zie: [url]http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=4605[/url] ) en dan zijn er problemen, komt hij er niet uit en moet ik het weten. Als ik het dan weer niet weet, heb ik geen verstand van computers.[/quote]\r\n\r\nWaarom raad je hem dan geen dualboot aan? Dan kan hij zijn oude win98 programma\'s ook nog draaien en langzamerhand wennen aan xp. ;-)
Link naar reactie
[quote=BadBoyForLife]\"ff snel tussendoor, moet een caseventilator in of uit de computer blazen?\"\r\nKan allebei, rekening houdende met de bestaande luchtstroom in je pc.\r\nAlgemeen:\r\nInblazen gebeurt door de fans aan de voorzijde.\r\nUitblazen (de warme lucht uit je kast blazen) doe je meestal met fans achter of op je case.\r\nSterkte Ferret...[/quote]\r\n\r\nOops... *pakt schroevendraaier*
Link naar reactie
[quote=nybble][quote=Thijs]Af en toe word ik echt gek van ouders en helemaal van ouders die denken wat van computers te weten. M\'n vader wil perse Windows 98 behouden op zijn computer ook al zijn er veel problemen (zie: [url]http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=4605[/url] ) en dan zijn er problemen, komt hij er niet uit en moet ik het weten. Als ik het dan weer niet weet, heb ik geen verstand van computers.[/quote]\r\n\r\nWaarom raad je hem dan geen dualboot aan? Dan kan hij zijn oude win98 programma\'s ook nog draaien en langzamerhand wennen aan xp. ;-)[/quote]\r\n\r\nBedankt voor je tip, maar met dualboot hebben wij slechte eraringen. We haaden een dualboot pc, maar die starte alleen op in XP. Zelf in de bios konden we het toen niet veranderen. Uiteindelijk hebben we door Windows XP half te verwijderen in DOS de pc in orde gekregen, maar dat heeft ons vele dagen gekost :(\r\n\r\nToch bedankt ;)
Link naar reactie
Met een dual boot systeem moet je wel op de volgende punten opletten.\r\n\r\nInstalleer van oudste windows naar de nieuwste. Dus eerst 98 en dan XP.\r\nDe windows versies moeten op aparte partities staan.\r\nMet win 98 is het aan te raden het bestantsysteem fat32 te laten. \r\nHet C: station moet zoiezo fat32 zijn. (tenzij je een dual boot met win 2000 en xp hebt.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...