Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Thijs][quote=Navy]Niet van mezelf, maar ik vond \'m héél goed:\r\nAls je denkt dat je niet belangrijk bent, denk dan maar eens na over hoevéél mensen er in de afgelopen eeuwen nodig waren om jou nu hier te laten zijn. Uitgaande van 4 generaties in elke 100 jaar en in Pappaharry\'s geval 350 jaar terug, even rekenen: 2 Ouders, 4 grootouders, 8 overgrootouders ofwel 2x2x2x2x2x2x2x2x2x2x2x2x2x2=16348 mensen![/quote]\r\n\r\n\r\n\r\nKlein foutje:\r\n16384[/quote]\r\nFypetoutje. ;-)
Link naar reactie
[quote=hellolo][quote=elmo]Ik ben gewoon heel blij dat ik hier ben. (of ik moet dat zijn althans :^) .\r\nIk heb mezelf maar is getrakteert op een fatsoenlijke behuizing. Qtec eruit. Thermaltake erin (proud) :-P[/quote]\r\n\r\nBrave jongen 8-| \r\n\r\nGeen q-tec voeding mag ik hopen :-O[/quote]\r\n\r\nNee van Colorsit. (De golden power supply 450Wt. 8-| )12cm fan. Temp geregeld en zeer stabiele voltages. (Heb dat ding een keer in duitsland gekocht.
Link naar reactie
Nou, de introductieweek is begonnen. Het lijkt mij een leuk jaar te worden. Een heel gedoe allemaal, maar zoals het er nu uitziet kan ik aan het eind van het schooljaar compleet overweg met php, mysql. En dan nog een paar andere, maar deze 2 zijn de voornaamste 2. \r\n\r\nMorgen gaan we nog sporten en verdere introductie over de studie.\r\n\r\nOvermorgen zijn er de \'higland games\'. Ook weer sporten en de kroegentocht natuurlijk :-P :-P
Link naar reactie
[quote=elmo]Wat doe je dan voor werk :-| . Lijkt mij niet echt fijn. |-) (proud)[/quote]\r\n\r\n\r\nHet is heel fijn werk, ik ben plaatsvervangend wachtchef in een chemische fabriek. Heb ik vaak genoeg tijd om te internetten e.d. :mrgreen: \r\nIk zit dus zeer veel achter de computer en ik wordt er ook nog ruim voor betaald :mrgreen: :mrgreen: . En \'s nachts werken is prettiger dan overdag met alle mensen van de dagdienst er omheen. Ben je alleen met je eigen ploegleden en is er nog meer tijd om op het net te zitten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:\r\n\r\n[size=2](Sorry trouwens voor de late reactie, mijn schoonvader is stervende en ik ben dus veel bij hem :-( :-( :-( )[/size]
Link naar reactie
@Ferret: al noem je zijn leeftijd niet; als híj denkt dat hij \'goed heeft geleefd\' of \'een goed leven had\' zul je zijn vertrek zéker aanvaarden. De meeste van ons \'mogen\' (kunnen) niet hoog-bejaard worden, maar wél voortleven in goede en prettige herinneringen. Houd je schoonpa vooral in gedachten; zwijg hem niet nóg eens dood maar praat over hem; dan kun je later zelfs nog lachen om zijn \'trekjes\' of \'gezegden\' en de treurnis een treetje lager zetten ! Sterkte gewenst! (F)
Link naar reactie
[quote=sjouwer]gelukkig voor mij \r\nverzekering dekt de schade\r\nmaar intussen kunnen we wel dagelijks om lopen om de fiets te pakken\r\nvanmiddag komen 2 aannemers kijken wat het gaat kosten[/quote]kost het meer dan € 1000 moet eerst een expert komen om te kijken. duurt het nog wel even voor we weer via de achterdeur naar buiten kunnen. donderdag word er door de expert naar gekeken
Link naar reactie
@sjouwer Als er een expert langskomt moet het wel een flinke schade zijn, een expert kost namelijk flink geld, dat de verzekering ook moet betalen. Wat hebben ze allemaal gedaan dan? auto achterom gereden en een ramkraak geprobeert? :S\r\n\r\n@elmo Vanaf windows 2000 kan dat met \"net send COMPUTERNAAM BERICHT\" computernaam kan ook vervangen worden door *, dan gaat ie naar alle gebruikers in de werkgroep waar jouw computer in zit. de messenger service moet wel aanstaan op de pc van ontvanger en verzender anders werkt het niet.\r\n\r\n@Ferret sterkte
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...