Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Syntax Terror]Gefeliciteerd Speeedy! Succes met de praktijk. (Y) \r\n\r\n[quote]Ik ga morgen trouwens linux installeren op mijn oude dell \r\n\r\nBen benieuwd of het bevalt en welke distro ik neem[/quote]\r\nSuse Linux is erg prettig voor de beginnende Linux gebruiker vind ik zelf, alle software die je nodig hebt is al bijgeleverd en mijn ervaring is dat het in principe probleemloos te installeren is. Enige nadeel is dat je ook dus meteen een waslijst van software hebt die je mee kan installeren, zie er maar eens een keuze uit te maken.. :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nIk kreeg van iemand anders de tip ubuntu voor mijn systeem, komt op mijn dell te staan.\r\n\r\nP4 socket 478 \r\n2X256Mb rd ram\r\n100Gig ata 100 harde schijf\r\nDe extreem pwnende geforce2\r\n\r\n :-) \r\nKon vandaag niet, ik moest werken en sinds ik thuis ben doe ik tot nu een mmorpg met een vriend :-)
Link naar reactie
[quote=elmo][quote]Palmbomen in Zwitserland, ja hoor....... [/quote]\r\n\r\nEeeh ja, bij het meer van Geneve wel. Geen echte palmbomen maar wel een soort tropische boompjes. \'t lijkt erop :-) \r\n\r\nNog maar een paar dagen te gaan (cry)[/quote]\r\nGeniet dáár dan nog van! Als je nu al gaat zitten aftellen ben je verkeerd bezig. :-|
Link naar reactie
Grom, ik wil ook werken (cry) \r\n\r\nVoor de vakantie had ik 2 vakantie werkers ingewerkt en ik had af gesproken dat ik na mijn vakantie ook weer kwam werken, kom ik na m\'n vakantie op m\'n werk: \"We hebben je ff niet nodig, we hebben 2 vakantiewerkers\"\r\n\r\n :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ \r\n\r\nZit ik nu beetje thuis op een houtje te bijten ipv lekker geld te verdienen :(
Link naar reactie
hou oud moet je weezen om te werken ? ik wil ook wel wat geld verdiennen voor een andere pc (U) zit nu met een amd athlon xp 2200+, 768 mb ram, een video kaart van niks (geforce 4 64mb) en een mega 18 GB HD niet echt een super als game systeem, verder is mijn pentium mmx 233mhz met 160 mb ram en een mega 1.2gb hd ook niet meer wat het was 7 jaar terug :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=Richt]hou oud moet je weezen om te werken ? ik wil ook wel wat geld verdiennen voor een andere pc (U) zit nu met een amd athlon xp 2200+, 768 mb ram, een video kaart van niks (geforce 4 64mb) en een mega 18 GB HD niet echt een super als game systeem, verder is mijn pentium mmx 233mhz met 160 mb ram en een mega 1.2gb hd ook niet meer wat het was 7 jaar terug :mrgreen:[/quote]\r\n\r\n:lol:\r\n\r\nJe moet dertien zijn om te werken (In Nederland. Weet niet wat het in Frankrijk (of was het Belgie *-) :-P is...)
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood][quote=Richt]hou oud moet je weezen om te werken ? ik wil ook wel wat geld verdiennen voor een andere pc (U) zit nu met een amd athlon xp 2200+, 768 mb ram, een video kaart van niks (geforce 4 64mb) en een mega 18 GB HD niet echt een super als game systeem, verder is mijn pentium mmx 233mhz met 160 mb ram en een mega 1.2gb hd ook niet meer wat het was 7 jaar terug :mrgreen:[/quote]\r\n\r\n:lol:\r\n\r\nJe moet dertien zijn om te werken (In Nederland. Weet niet wat het in Frankrijk (of was het Belgie *-) :-P is...)[/quote]\r\n\r\nOm te mogen werken moet je 14 zijn, vanaf je 13de mag je kranten lopen.
Link naar reactie
[quote=Thijs][quote=redder_in_nood][quote=Richt]hou oud moet je weezen om te werken ? ik wil ook wel wat geld verdiennen voor een andere pc (U) zit nu met een amd athlon xp 2200+, 768 mb ram, een video kaart van niks (geforce 4 64mb) en een mega 18 GB HD niet echt een super als game systeem, verder is mijn pentium mmx 233mhz met 160 mb ram en een mega 1.2gb hd ook niet meer wat het was 7 jaar terug :mrgreen:[/quote]\r\n\r\n:lol:\r\n\r\nJe moet dertien zijn om te werken (In Nederland. Weet niet wat het in Frankrijk (of was het Belgie *-) :-P is...)[/quote]\r\n\r\nOm te mogen werken moet je 14 zijn, vanaf je 13de mag je kranten lopen.[/quote]\r\n\r\n\r\n[quote]De PvdA wil graag weten hoe het bij jongeren van 13 tot 23 op het werk is geregeld.\r\n\r\n[i]Bron: [url]http://www.or-online.nl/service/enieuwsbrief/2005/30[/url] onder Meldpunt (halverwege de pagina)[/i][/quote]\r\n\r\nDaaruit en uit de tekst op die pagina blijkt dat het 13 jaar is.\r\n\r\n\r\n[quote]Bij bijna eenderde van de overtredingen (60) ging het om werk dat 13-, 14- en 15-jarigen niet mogen verrichten, zoals aan een lopende band of in de buurt van een machine.[/quote]\r\nNu al kranten bezorgen met een machine :-| \r\n\r\n\r\n\r\n ;-)
Link naar reactie
Hey hallo, even een berichtje uit het verre tsjechie, waar ik eindelijk een internetcafe heb gevonden, en een fatsoenlijke toetsenbord indeling heb ingestelt:P\r\n\r\nIk internet nu voor 1Kc per minuut. zo\'n 3 cent p/m niet duur toch?\r\n\r\nMaar het bevalt me hier wel, heb me tot nu toe prima vermaakt. Nog weinig regen gezien...
Link naar reactie
[quote=Petertjevanes]Hey hallo, even een berichtje uit het verre tsjechie, waar ik eindelijk een internetcafe heb gevonden, en een fatsoenlijke toetsenbord indeling heb ingestelt:P\r\n\r\nIk internet nu voor 1Kc per minuut. zo\'n 3 cent p/m niet duur toch?\r\n\r\nMaar het bevalt me hier wel, heb me tot nu toe prima vermaakt. Nog weinig regen gezien...[/quote]\r\n\r\nAls je in een internetcafe regen ziet is het ook niet best ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...