Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Thijs]Zweden, tussen de Elanden (niet dus, geen wilde elanden gezien) maar wel veel herten, eekhoorns, konijnen en we hadden een huisvos, een vos die elke avond bij ons eten kwam halen :S.[/quote]He wat grappig dat hadden wij ook in Zweden, al jaren geleden, maar die kwam elke avond wat eten halen en \'s nachts ging hij spelen met het vegertje, een schoen de afwas :lol:
Link naar reactie
(au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) \r\n\r\nik ben geslaagd voor mijn rijles theorie, had maar 2 fout :-) \r\nben ook al in een rijsimulator geweest, en donderdag ga ik de echte weg op (proud) \r\n\r\n (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au)
Link naar reactie
[quote=Speeeedy](au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) \r\n\r\nik ben geslaagd voor mijn rijles theorie, had maar 2 fout :-) \r\nben ook al in een rijsimulator geweest, en donderdag ga ik de echte weg op (proud) \r\n\r\n (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au) (au)[/quote]\r\n\r\nZo, ik heb wat gemist, speeeedy gaat d\'r rijbewijs halen. Mijn mening over vrouwen achter het stuur veranderd al iets ^o) :-P \r\n\r\nJullie krijgen mijn groeten uit Zwitserland. (proud) Zit hier lekker onder een palmboom 8-) .
Link naar reactie
Palmbomen in Zwitserland, ja hoor.......\r\n\r\n :mrgreen: (liar) :mrgreen: \r\n\r\nIk heb trouwens m\'n internetabonnement omgeschakeld naar een lichter product. Werd me een beetje te duur die chello classic.(€ 49,95 p/m) Ik ga nu naar light, want veel download ik niet en classic was het laatste halfjaar regelmatig uit de lucht of bijzonder traag. Is z\'n geld dus absoluut niet meer waard. :-(
Link naar reactie
[quote=nybble]Palmbomen in Zwitserland, ja hoor.......\r\n\r\n :mrgreen: (liar) :mrgreen: \r\n\r\nIk heb trouwens m\'n internetabonnement omgeschakeld naar een lichter product. Werd me een beetje te duur die chello classic.(€ 49,95 p/m) Ik ga nu naar light, want veel download ik niet en classic was het laatste halfjaar regelmatig uit de lucht of bijzonder traag. Is z\'n geld dus absoluut niet meer waard. :-([/quote]\r\n\r\nIk heb wanadoo family nu, 22.95 per maand geloof ik (kan een euro goedkoper zijn) 4mbit down, 0.6 mbit upload \r\n\r\n13euro goedkoper dan eerst toen we nog adsl via kpn kregen (wanadoo lite) en het is nu 2.5 keer sneller ik ben dus blij :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=hellolo]Ik heb wanadoo family nu, 22.95 per maand geloof ik (kan een euro goedkoper zijn) 4mbit down, 0.6 mbit upload \r\n\r\n13euro goedkoper dan eerst toen we nog adsl via kpn kregen (wanadoo lite) en het is nu 2.5 keer sneller ik ben dus blij :mrgreen:[/quote] heb wel 5 werkdagen moeten wachten voor het weer werkte. vandaar in het weekend even op de oude manier. maar nu ook met 4mbit down en .6mbit up\r\n\r\nweet alleen niet of mijn extern ip veranderd is (weet hoe ik er achter kan komen, maar doe het niet)
Link naar reactie
[quote=sjouwer][quote=hellolo]Ik heb wanadoo family nu, 22.95 per maand geloof ik (kan een euro goedkoper zijn) 4mbit down, 0.6 mbit upload \r\n\r\n13euro goedkoper dan eerst toen we nog adsl via kpn kregen (wanadoo lite) en het is nu 2.5 keer sneller ik ben dus blij :mrgreen:[/quote] heb wel 5 werkdagen moeten wachten voor het weer werkte. vandaar in het weekend even op de oude manier. maar nu ook met 4mbit down en .6mbit up\r\n\r\nweet alleen niet of mijn extern ip veranderd is (weet hoe ik er achter kan komen, maar doe het niet)[/quote]\r\n\r\n\r\nDuurde 4 weken voordat het hier geleverd kon worden, toen werkt e die livebox eerst niet mee :-|\r\n\r\nAangesloten op router, utp kabels alles goed gedaan, geen internet :-S \r\n\r\nUurtje later weer eens geprobeerd wel internet :-S \r\n\r\nLijkt me wel dat die veranderd is, was bij mij ook zo , is nu nog geen probleem, draai nog geen servers, wil over een tijdje op deze puter bulletproof ftp installeren, lekker bestandjes delen met vrienden ^^\r\n\r\n\r\n@ nybble\r\n\r\nMaar het blijft chello dan heb ik nog liever kpn :mrgreen: :mrgreen:
Link naar reactie
Gefeliciteerd Speeedy! Succes met de praktijk. (Y) \r\n\r\n[quote]Ik ga morgen trouwens linux installeren op mijn oude dell \r\n\r\nBen benieuwd of het bevalt en welke distro ik neem[/quote]\r\nSuse Linux is erg prettig voor de beginnende Linux gebruiker vind ik zelf, alle software die je nodig hebt is al bijgeleverd en mijn ervaring is dat het in principe probleemloos te installeren is. Enige nadeel is dat je ook dus meteen een waslijst van software hebt die je mee kan installeren, zie er maar eens een keuze uit te maken.. :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...