Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Goeiedag allemaal, het is weer bijna weekend, dus dat is \'werken\' meestal geen smoes meer.\r\n\r\nGa morgen meedoen aan het NK Kuiltjeknikkeren in mijn geboortedorp Noordeloos. Is al voor de 30e keer of zo, en nog nooit heeft iemand 2x gewonnen: het is blijkbaar een geluksspel. Dus geen vragen of ik goed ben of zo, dat kan namelijk niet. Maar als je uit Noordeloos komt, moet je meedoen, anders hoor je er niet meer bij :-P .
Link naar reactie
[quote=Petertjevanes]:( ik kom niet verder dan 91\r\n\r\npetertje gaat zaterdag trouwens op vakantie, dus jullie zullen me 3 weken niet zien.... tenzij ze in tsjechie ook onbeveiligde draadloze netwerken hebben :D of een goedkoop internetcafetje :P[/quote]\r\nals ze daar maar internet hebben :mrgreen: en het maar meer dan 56kb/s is dan is het wel te doen
Link naar reactie
Dankjulliewel :)\r\n\r\nLas dat ze daar prima internet hebben, niet al te snel, maar vergelijkbaar met een lite abbotje. heb ik nu ook, en ben toch niet van plan te gaan leechen in dat internetcafe :P\r\n\r\nJe betaald daar trouwens wel grof voor een adsl abbo: 128kb/s UP voor 4000 CKZ, is omgerekent zo\'n 120 euro...\r\n\r\nIk hoop veel hotspots tegen te komen, heb het niet zo op die internet cafe\'s. Die computers daar lopen nogal eens vast enzo, je weet nooit of er keyloggers draaien etc. Dus doe mij maar lekker me laptopje. Kan ik bovendien ook in de auto phoo\'s lollifantenfilm kijken :P (H)
Link naar reactie
[quote=Petertjevanes]:( ik kom niet verder dan 91\r\n\r\npetertje gaat zaterdag trouwens op vakantie, dus jullie zullen me 3 weken niet zien.... tenzij ze in tsjechie ook onbeveiligde draadloze netwerken hebben :D of een goedkoop internetcafetje :P[/quote]\r\n\r\nVeel plezier :-) \r\n\r\nIdeetje trouwens voor het wardriven? (6) \r\n\r\n[url]http://www.tomshardware.com/hardnews/20050731_105210.html[/url]\r\n\r\n :twisted:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...