Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

En Ultimate ook veel succes toegewenst natuurlijk. Je berichtje stond er nog niet toen ik begon te typen.. Duurt een beetje lang als je het tussen het werk door moet doen. :mrgreen: \r\n\r\nSpeaking of which: Net terug, had een basiscursus Hypotheken.. 3 uur lang van alles gehoord over hypotheekvormen, nationale hypotheekgarantie, fiscale regelingen etc.. En dat terwijl ik maar vakantiekracht ben.. ^o) \r\n\r\nNiet dat ik er mee zit, betekend dat ze me volgend jaar waarschijnlijk weer terug willen hebben bij de ABN. :D\r\n\r\nMaaruh, hoe gaat het met jullie? :-)
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror]Maaruh, hoe gaat het met jullie? :-)[/quote]\r\n\r\nUh...hum.... aardig goed.....\r\nIk ben inmiddels coördinator bij een sport- en spel / speelgoed-uitleen geworden. Ik moet gaan zorgen dat er tussen het bestuur en de mensen die daadwerkelijk het werk doen een goede communicatie ontstaat. Persberichten, nieuwsberichten maken, PR enz. behoort ook tot mijn taken.\r\nIk word absoluut niet ingewerkt... mag het allemaal zelf gaan uitzoeken. Spannend dus...... *-)
Link naar reactie
LOL\r\n\r\nAls je windows nu update gaat hij eerst iets van genuine advantage onzin installeren, dan moet eerst gescand worden of je windows legaal is of niet.\r\n\r\nIs nu binnen 24 uur al gekraakt en iemand @ ftd forum had een snellere oplossing [size=1]Mits je sp2 hebt[/size]\r\n\r\nIk citeer \r\n[quote]\r\nGeschreven door {I}{K}{E}\r\n\r\nik heb al een manier gevonden om het te omzeilen (legaal):\r\n\r\nnadat je een melding krijgt dat je winXP niet legaal is ->\r\n\r\nInternet Explorer\r\nTools > Manage Add-ons\r\nDisable \"Windows Genuine Advantage\"\r\nen herstart IE\r\n\r\n[/quote]\r\n\r\n :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=hellolo]LOL\r\n\r\nAls je windows nu update gaat hij eerst iets van genuine advantage onzin installeren, dan moet eerst gescand worden of je windows legaal is of niet.\r\n\r\nIs nu binnen 24 uur al gekraakt en iemand @ ftd forum had een snellere oplossing [size=1]Mits je sp2 hebt[/size]\r\n\r\nIk citeer \r\n[quote]\r\nGeschreven door {I}{K}{E}\r\n\r\nik heb al een manier gevonden om het te omzeilen (legaal):\r\n\r\nnadat je een melding krijgt dat je winXP niet legaal is ->\r\n\r\nInternet Explorer\r\nTools > Manage Add-ons\r\nDisable \"Windows Genuine Advantage\"\r\nen herstart IE\r\n\r\n[/quote]\r\n\r\n :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nDat kan bij mij wel van pas komen *-) \r\n\r\nIk heb de bekende fckgw code :-P . Maar ik had al een klein programmatje dat het algoritme kraakt en je een nieuwe code kunt invoeren. :-) \r\n\r\n\r\nKreeg trouwens net de schrik van m\'n leven. Heb nl. nieuwe voeding gekocht. (ColorIT 450 Golden power supply (€45). Start ik m\'n pc opnieuw op komt er een gigavonk van de stekker bij de HD af en een brandlucht.... Dus ik :-S Meteen de nieuwe voeding gechekt met m\'n spanningsmeter...Niks aan de hand. Dus ik start nog een keer op. Gebeurt er niets (cry) .\r\n\r\nFF half uurtje gewacht. Nog een keer geprobeert, alles nog goed :-D\r\n\r\nWas al bang dat ik m\'n AMD\'tje om zeep had geholpen. :-P
Link naar reactie
[quote=hellolo]Geschreven door {I}{K}{E}\r\n\r\nik heb al een manier gevonden om het te omzeilen (legaal):\r\n\r\nnadat je een melding krijgt dat je winXP niet legaal is ->\r\n\r\nInternet Explorer\r\nTools > Manage Add-ons\r\nDisable \"Windows Genuine Advantage\"\r\nen herstart IE\r\n\r\n[/quote]\r\nKwam ff niet meer bij.. Wat een stelletje kneuzen daar in Redmond.. :mrgreen: \r\nZal wel weer een oplossing voor komen. Die gekraakt wordt binnen een paar dagen. (A) \r\n\r\nEnnuh, Richt, als je een Nederlandstalig gilde zoekt, ik zit op Aszune bij Cantonium Elites. *Wijst naar Homepage knop*
Link naar reactie
Dat van die validatie van Windows omzeilen via extra -> opties werkt niet met de download-site van Microsoft, alleen Windows Update. Ben nog een beetje aan het stunten met dat script van Rafael Rivera, maar dat script zorgt er tot nu toe alleen maar voor dat de Microsoft-site helemaal vast loopt bij mij :-S . Misschien toch het vuurvosje met greasemonkey gebruiken, ipv IE met Trixie. :-$ \r\n\r\nBen gister nog naar Kinderdijk geweest (ca. 30 km hier vandaan), wat is Nederland toch mooi! Was met iemand uit Oekraïne, en die keek zijn ogen uit. Ik had geen moeite om onbescheiden over Nederland te vertellen :-P . Je hoeft voor mooie natuur echt het land niet uit, ik kom mijn vakantie thuis wel door.\r\n\r\nEnne, welcome back Syntax!
Link naar reactie
Alleen met Windows Update? Maar daar gaat het ook om.. :P\r\n\r\nDit al gelezen? [URL=http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=3822]Hotmail vergroot opslag naar 2 GB[/URL]\r\nWhoohoo.. 2 GB ruimte, geweldig, tenslotte krijg ik 15 MB al niet vol en heb ik nog steeds een FTP server met 11 GB ruimte draaien.. *-) :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=Syntax Terror]Alleen met Windows Update? Maar daar gaat het ook om.. :P\r\n\r\nDit al gelezen? [URL=http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=3822]Hotmail vergroot opslag naar 2 GB[/URL]\r\nWhoohoo.. 2 GB ruimte, geweldig, tenslotte krijg ik 15 MB al niet vol en heb ik nog steeds een FTP server met 11 GB ruimte draaien.. *-) :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nKomen ze wel laat mee.\r\n\r\nIk heb al Gmail met de onderstaande tekst :-) \r\n\r\n[quote]U gebruikt momenteel 10 MB (0%) van de toegestane 2435 MB.[/quote]
Link naar reactie
[quote=elmo][quote=Syntax Terror]Alleen met Windows Update? Maar daar gaat het ook om.. :P\r\n\r\nDit al gelezen? [URL=http://forum.computeridee.nl/viewtopic.php?t=3822]Hotmail vergroot opslag naar 2 GB[/URL]\r\nWhoohoo.. 2 GB ruimte, geweldig, tenslotte krijg ik 15 MB al niet vol en heb ik nog steeds een FTP server met 11 GB ruimte draaien.. *-) :mrgreen:[/quote]\r\n\r\nKomen ze wel laat mee.\r\n\r\nIk heb al Gmail met de onderstaande tekst :-) \r\n\r\n[quote]U gebruikt momenteel 10 MB (0%) van de toegestane 2435 MB.[/quote][/quote]\r\n\r\nYou are currently using 61 MB (3%) of your 2435 MB. :^) \r\n\r\nEn @ yahoo 3% van mijn 1 gig *-) \r\n\r\nMoet ook nog maar eens wow kopen *slik* das een tijdje geleden dat ik een spel kocht (liar) \r\n\r\nKan niet wachten tot ik werk, en dan uitbetaald word :mrgreen: \r\n\r\nMe gaat onderstaand haen :mrgreen: \r\n\r\n_Ocz 520 watt modulaire voeding\r\n_Lite on dvd lezer, schijnt stil en goed te zijn :-) \r\n_Mischien ander veel sneller geheugen ben ik nog niet over uit :-) _Heel mischien guild wars :-) \r\n\r\nPs Farcry is zoooooooooooooo cool :mrgreen:
Link naar reactie
ik gaat dat validatiegebeuren morgen eens checken. Vandaag was op het RTL nieuws dat dat was ingevoert, was een of andere nerd van Microsoft die wat toelichting gaf, dat t tegen illegale kopien was en bla bla. Was ook nog iemand van CID, die vertelde ook nog wat onzin dat we wel geholpen werden met beveiligingsupdates ofzo:S en dat je als je een illegale windows gekocht had, dat bedrijf kunt aangeven...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...