Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Dank jullie allemaal voor jullie lieve woorden... dat doet een mens goed! Nu ik over de eerste shock heen ben, zal ik jullie even vertellen wat er aan de hand is:\r\nMijn man heeft afgelopen vrijdag een hartinfarct gehad.\r\nMomenteel gaat het redelijk maar vandaag volgen er wat uitgebreide onderzoeken.....afwachten dus.....
Link naar reactie
veel sterkte (F) (F) (F) \r\n\r\n-------------------------------------------\r\n\r\nik ga morgen op vakantieeeeeeeee!!\r\nWe (ik en 3 anderen) gaan met de trein naar renesse, we gaan om 20 over 9 uit emmen weg, en als alles goed gaat zijn we om 3 uur op de camping :shock: 8)\r\n\r\nhopen dat het allemaal goed gaat met de trein want we hebben elke keer maar iets van 8 minuten om over te stappen, en we hebben ook nog allemaal een tas en nog een gigantische tent bij ons \r\n *-) \r\n\r\nnou....... als het niet lukt zoek ik snappie wel even op :-P
Link naar reactie
[quote=Speeeedy]veel sterkte (F) (F) (F) \r\n\r\n-------------------------------------------\r\n\r\nik ga morgen op vakantieeeeeeeee!!\r\nWe (ik en 3 anderen) gaan met de trein naar renesse, we gaan om 20 over 9 uit emmen weg, en als alles goed gaat zijn we om 3 uur op de camping :shock: 8)\r\n\r\nhopen dat het allemaal goed gaat met de trein want we hebben elke keer maar iets van 8 minuten om over te stappen, en we hebben ook nog allemaal een tas en nog een gigantische tent bij ons \r\n *-) \r\n\r\nnou....... als het niet lukt zoek ik snappie wel even op :-P[/quote]\r\n\r\nSpeeedy... vergeet je tentstokken niet (proud) \r\n\r\nVeel plezier....!
Link naar reactie
Allereest Muis, jij en je man veel sterkte de komende tijd, en beterschap!\r\n\r\nNu gelijk even van mij een heel verhaal waarom ik al een week (!) niet meer hier geweest ben:\r\nErgens vorige week zondag of maandag heeft mijn broertje op zijn pc BearShare (p2p) laten draaien, waardoor hij een Trojan naar binnen heeft gehaald. Op zich niet ernstig, maar voor XS4ALL (ja echt) reden om op dinsdag een filter in onze aansluiting aan te brengen, totdat we alle virussen en dingen hadden verwijderd. Meteen die avond nog alle pc\'s gescand, Trojan kwam alleen op mijn broertjes pc boven water. Mailtje terug gestuurd dat alles weer \'clean\' was, en een verzoek om het filter op te heffen. Inmiddels zijn we een week verder, en nog zit dat *&^%@*%*&^* filter nog op de lijn. Meerdere malen de helpdesk gebeld, maar \'het is druk\', \'we lopen achter\' of \'ik weet het ook niet\' is alles wat we te horen krijgen. Dus zo goed is XS4ALL ineens niet meer...\r\nMaar goed, via een proxyserver (who knows wat dat is?) weer een beetje aan het internetten, alleen sommige sites zijn nog niet bereikbaar.\r\n\r\nVerder ben ik sinds donderdag aan het werk in een werkplaats aan dieselmotoren sleutelen :-P .\r\n\r\nTot slot: Gisteren is mijn opa overleden, hij mocht 84 worden. Een mooie leeftijd, dat maakt het wat makkelijker om mee om te gaan.\r\n\r\nDoor al deze dingen zal ik ook komende week niet veel hier te vinden zijn, maar ik vergeet jullie niet hoor!\r\n\r\n(wat een verhaal zeg, had zeker wat in te halen na een week :-P )
Link naar reactie
Góssie, we worden de laatste tijd bést geconfronteerd met vergankelijkheid. Ik heb twee generaties vóór me ten grave gedragen (ben nu de langstlevende in mijn \'tak\') ; het is nooit makkelijk om wéér afscheid te nemen van wat je lief is. Betreur hun beperktheid niet, hou de herinneringen in ere, want dáárin leven ze voort. \"Amen\" zeg ik als agnost..
Link naar reactie
[quote=redder_in_nood][quote=Navy]Tjee, het is wel raak, deze week. Mijn deelneming met het overlijden van je grootvader. (F)[/quote]\r\nSterkte.\r\nMuis\r\nModje\r\nNavy\r\nEagle_Erwin\r\nRedder_in_Nood\r\nIs wel veel ja - helaas...[/quote]\r\n\r\nIk heb sinds bijna 3 weken niet \"meegelezen\" maar begrijp nu opeens dat er nog meer gebeurd is al weet ik niet precies wat........\r\nLieve mensen.....ook allemaal veel sterkte van mij (F) \r\nLater zal ik proberen bij te lezen\r\nMet mijn man gaat het gelukkig beter.....is van alle apparatuur af.\r\nI
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...