Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=qpc;445886]Dat is heel generaliserend wat je nu schrijft, zo is het echt niet.\nNet zoals bij de mensen die in de bijbel \'geloven\', heb je ook verschillende stromingen van mensen die volgens de koran leven.\nHet is echt niet zo dat iedereen die de koran als heilig boek ziet, ook daadwerkelijk [B]alles [/B]wat er in staat tot op de letter volgt of op een extremistische manier interpreteert.\nWat jij bedoelt zijn de extremisten, net zoals je die ook bij bijbelaanhangers kent, bijvoorbeeld de \'zwarte kousen\' of de jehova\'s.\nHet enige verschil tussen bijvoorbeeld de jehova\'s en de moslim extremisten is dat de jehova\'s geen mensen doden die anders denken.....\nBijbel of koran, het maakt allemaal niet uit, het ligt gewoon aan de interpretatie van die boeken en aan de manier hoe[B] letterlijk[/B] de mensen met die interpretatie om gaan.\nEen simpele regel is : Hoe letterlijker de mensen met zo\'n oud boek, komende uit de tijd dat de mensheid gewoonweg niet de kennis hadden die men nu bezit, omgaan, des te onrealistscher zijn ze en dus des te \'gevaarlijker\'........[/quote]\n \nAls ik generaliseer ,dan doe jij dat met je uitspraken vele malen erger.\nIk bedoel helemaal geen extreme moslims ,maar alle moslims die ik op mijn werk mee maak ,,en dat zijn de gewone doorsnee moslims en die ,geloven echt in de schepping en in adam en eva ,,ze weigeren aan te nemen dat de mens gewoon ontstaan is door de evolutie ,en dat uiteindelijk bepaalde apen onze voorouders zijn.\nOok het ramadam gebeuren ,,hele discussie\'s over wanneer dat die afgelopen is ,,hun weigeren dat zelf te bepalen ,,dat moet ergens in mekka beslist worden ,wanneer ze daar de maan kunnen zien ,,terwijl dat met de huidige wetenschap op de minuut nauwkeurig lang van te voren te bekent is.\n \nDe normale christenen gaan veel flexibeler met hun geloof om ,daar is het geloof aangepast aan de moderne tijd. ,en die laten zich zeker niet de wet voorschrijven door de kerkelijke leiders.\n \nLees ook dit nog eens even erg goed !!!\n\"\' In dat opzicht vind ik dan ook dat alle mensen die een religie aanhangen zijn blijven steken in in de oudheid (de tijd van onwetendheid), terwijl de rest van de wereld (psychisch) met de tijd mee is gegaan. \"\"\nDit zijn jouw woorden ,,wie is hierdan aan het generaliseren !!!
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[QUOTE]Als ik generaliseer ,dan doe jij dat met je uitspraken vele malen erger.\r\nIk bedoel helemaal geen extreme moslims ,maar alle moslims die ik op mijn werk mee maak ,,en dat zijn de gewone doorsnee moslims en die ,geloven echt in de schepping en in adam en eva ,,ze weigeren aan te nemen dat de mens gewoon ontstaan is door de evolutie ,en dat uiteindelijk bepaalde apen onze voorouders zijn.\r\nOok het ramadam gebeuren ,,hele discussie\'s over wanneer dat die afgelopen is ,,hun weigeren dat zelf te bepalen ,,dat moet ergens in mekka beslist worden ,wanneer ze daar de maan kunnen zien ,,terwijl dat met de huidige wetenschap op de minuut nauwkeurig lang van te voren te bekent is.[/QUOTE]\r\n \r\nHet geloven van de schepping van adam en eva, daar zie ik geen gevaar in, ik vind alleen dat de mensen die dat letterlijk geloven niet echt bijster slim zijn...\r\nEvolutie-theorie of het scheppingsverhaal, dat zal altijd een 2-strijd blijven, dat is ook een van de redenen waarom ik (elk) geloof afwijs. Mensen die \'geloven\' dat de evolutietheorie niet klopt omdat het in een boek van duizenden jaren geleden niet vermeld wordt, tja, hoe simpel ben je dan. Sterker nog, in plaats van met feiten te komen waarom het niet klopt, censureren ze vaak de boel, er mag niets eens over gepraat worden. Dat is oa wat ik bedoel met \'dom houden\' van veel geloven.\r\nEn tja, dat ramadan, ach, ook daar zie ik geen enkel kwaad in dat ze met elkaar afgesproken hebben dat ze het begin en eind in mekka bepalen. Dat is toch geen punt om je druk over te maken? Ze doen er niemand kwaad mee.....\r\n\r\n[QUOTE]De normale christenen gaan veel flexibeler met hun geloof om ,daar is het geloof aangepast aan de moderne tijd. ,en die laten zich zeker niet de wet voorschrijven door de kerkelijke leiders[/QUOTE]\r\n\r\nNiet geheel waar...... Er zijn 100-duizenden, zo niet miljoenen mensen die zich oa de volgende zaken door de kerk voor laten schrijven:\r\n\r\n-Geen sex voor het huwelijk\r\n-Geen bloedtransfusie bij ziekte of gewond zijn (al zou het levensreddend zijn)\r\n-Geen condooms gebruiken\r\n-Geen abortus mogen plegen (ook niet bij zwanger zijn na verkrachting)\r\n-Geen inenting tegen polio (met alle gevolgen van dien)\r\n-Geen contact met homo\'s (man of vrouw)\r\n-Geen tv of autorijden op zondag\r\n\r\nEr zijn nog veel meer beperkingen die door kerken opgelegd worden, bij de ene geloofsstroming wat meer (of erger) dan bij de anderen.....\r\nZo is het ook bij moslims.\r\n\r\n[QUOTE]Lees ook dit nog eens even erg goed !!!\r\n\"\' In dat opzicht vind ik dan ook dat alle mensen die een religie aanhangen zijn blijven steken in in de oudheid (de tijd van onwetendheid), terwijl de rest van de wereld (psychisch) met de tijd mee is gegaan. \"\"\r\nDit zijn jouw woorden ,,wie is hierdan aan het generaliseren !!![/QUOTE]\r\n\r\nWat ik daarmee bedoel te zeggen is dat de mensen die ene geloof aanhangen, inderdaad (al dan niet deels) \'geloven\' wat er in boeken staat van duizenden jaren oud.\r\nDat was de tijd dat er nog maar heel weinig mensen konden schrijven, er zeer weinig kennis was van wetenschappen en de mensen alles wat ze niet konden verklaren toeschreven aan (wraak van) goden.\r\nIn dat licht moet je zo\'n boek ook lezen, met in je achterhoofd wetende dat de kennis van mensen in die tijd veel beperkter was dan tegenwoordig. Ga je die geschriften dan ook proberen toe te passen in deze tijd met de huisige kennis, dan loop je dus inderdaad behoorlijk achter... \r\nIk bedoel, je gaat tegenwoordig toch ook niet uit varen met een kaart van honderden jaren oud aan boord waar op aangeven staat dat als te ver vaart van de aarde af valt? Iedereen weet dat men dat toen dacht, maar we weten nu beter. Zo is het ook met de bijbel.
Link naar reactie
Weet je qpc, toen jij geboren werd stond mercurius(communicatie) in schorpioen huis 7.\r\nik ga je verder niet uitleggen hoe jouw mars in waterteken kreeft zich beweegd in huis 4, dat mag je zelf uitzoeken.\r\nOmdat je toch iemand bent die zijn eigen stelling hoog in het vaandel draagt, kan je dat vast wel.\r\nWat je nu aan het doen bent is conflicteren via communicatie, de giftige angel van de schorpioen zie je dan hier voorbij komen, meer is het dan ook niet.\r\nWat je wel doet hier is geheel jezelf zijn, maar hierdoor zou je kunnen begrijpen dat niet iedereen zo is als jij, eigenliijk niemand is hetzelfde in de energie.\r\nMijn mercurius in boogschutter huis 8, die kan die mercurius in schorpioen huis 7 niet bereiken, omdat ik daar achter zit.\r\nIk weet wel dat er weer een regenbui van mars via mercurius gaat komen zo, van jouw kant, maar zonder de kennis over anderen en jezelf kom je er niet uit.\r\nMensen die jou zullen begrijpen, die hebben andere energie, die daar weer voor open staat.\r\nde bjibel, de koran, extreme mensen enz... je kan er uren over lullen maar daar kom je dus niet uit.\r\nHet zit m dan in de overlevingsdrang van mars, en jouw mars, eigenlijk voel je je pas fijn als ik je gelijk geef.\r\nEn geen weerstand krijgt, maar mijn mars in waterman is een vernieuwer, alleen schorpioen houdt niet zo van vernieuwen.\r\ndus is dat een botsing op energiek vlak.\r\nIk ga en kan dat niet allemaal meer uitleggen, het enige wat je doet is jouw menig promoten, en misschien moet je in de politiek gaan, of handelaar worden.\r\nniemand kan je nu nog bijbenen, en ik ga er vanuit dat jij net zolang door gaat tot je het laatste woord hebt in alles, zo ken ik mars in kreeft, en niet anders.\r\ndus wat je nu ook nog gaat zeggen, je moet maar denken wat je wil.\r\nde bijbel koran, en alle andere religies met extreme kanten, dat is energie van de mensen zelf.\r\nen die komt uit de kosmos, vandaar dat al die religieuzen het gevoel hebben dat god, allah, of welke fanaat dan ook, in de hemel, dus wijzen ze van de aarde af, aanwezig is.\r\nAls ik jouw zou willen bereiken met communicatie, dan heb ik 10 mensen nodig met aaneengeschakelde tekens van mercurius in de aaneengeschakelde huizen, dus dat is de reden waarom het steeds heen en weer blijft gaan zo.\r\nEn die mensen ken ik hier niet.\r\nwaarschijnlijk ben je wel gelukkig, maar je wil je zo graag bewijzen, ik ken veel mensen, en die met mars in kreeft hebben allemaal een beetje dat gedrag.\r\nje bent bijna een schorpioen, en je vindt ook geen remming om steeds maar weer teksten uit het verband te rukken en je eigen zegje te doen, dus voor mij ben je dan geen geschikte gespekspartner.\r\nNu ga je vast roepen, dat dat komt omdat jij gelijk hebt, en ik niet.\r\ndat mag, maar je komt er niet uit met jezelf ook niet, net wat al iemand eerder aangaf, dat je soms tegen jezelf inspreekt, je bent meer bezig met de strijd, dan dat je communiseerd.\r\nsucces met je bevindingen in jouw leven, het is niet mijn leven.
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;445914]Oh lieve goedheid, gelukkig hebben we allemaal onze eigen menigen maar ik denk dat we moeten onthouden dat dat meningen zijn.....\r\nqpc is overtuigd van zijn menig, erix is overtuigd van de zijne en ik ben overtuigd van de mijne.\r\nDus wat leren we hiervan lieve kijkbuiskindertjes? :mrgreen::mrgreen:[/QUOTE]\r\n\r\ndat we allemaal verschillend zijn, in energie, toch???
Link naar reactie
[QUOTE]Weet je qpc, toen jij geboren werd stond mercurius(coomunicatie) in schorpioen huis 7.\r\nik ga je verder niet uitleggen hoe jouw mars in waterteken kreeft zich beweegd in huis 4, dat mag je zelf uitzoeken.[/QUOTE]\r\n\r\nIk ga dat niet uitzoeken, ik hecht daar in het geheel geen waarde aan....\r\n\r\n[QUOTE]Wat je nu aan het doen bent is conflicteren via communicatie, de giftige angel van de schorpioen zie je dan hier voorbij komen, meer is het dan ook niet.[/QUOTE]\r\n\r\nZet beide benen eens op de grond en antwoord eens zonder allerlei vage constellaties aan te halen waar ik niks aan heb en ook geen waarde aan hecht.\r\n\r\n[QUOTE]Wat je wel doet hier is geheel jezelf zijn, maar hierdoor zou je kunnen begrijpen dat niet iedereen zo is als jij, eigenliijk niemand is hetzelfde in de energie.[/QUOTE]\r\n\r\nTuurlijk ben ik hier mezelf. Jij niet dan? Wat dat nou weet met iemands \'energie\' te maken heeft, sorry hoor, praat eens normaal en niet telkens over sterrenbeelden etc.\r\n\r\n[QUOTE]Mijn mercurius in boogschutter huis 8, die kan die mercurius in schorpioen huis 7 niet bereiken, omdat ik daar achter zit.[/QUOTE]\r\n\r\n.... ik dacht al zoiets......:lol:\r\n\r\n[QUOTE]Ik weet wel dat er weer een regenbui van mars via mercurius gaat komen zo, van jouw kant, maar zonder de kennis over anderen en jezelf kom je er niet uit.[/QUOTE]\r\n\r\nPrecies, komt door de regenbui van mars via mercurius.... Wat zou het anders kunnen zijn he?\r\n\r\n[QUOTE]Mensen die jou zullen begrijpen, die hebben andere energie, die daar weer voor open staat.\r\nde bjibel, de koran, extreme mensen enz... je kan er uren over lullen maar daar kom je dus niet uit.[/QUOTE]\r\n\r\nHeeft niets met \'begrijpen\' te maken, ik \'begrijp\' namelijk ook wat jij schrijft, maar het heeft te maken met feitenlijkheden of met vage (vaak onjuiste) verklaringen voor bepaalde zaken.\r\nAnders gezegd, ik begrijp wat je zegt, maar wat je zegt klopt niet geheel.\r\n\r\n[QUOTE]Het zit m dan in de overlevingsdrang van mars, en jouw mars, eigenlijk voel je je pas fijn als ik je gelijk geef.[/QUOTE]\r\n\r\nNee, ik hoef geen gelijk van je te hebben maar ik probeer je in te laten zien dat jouw interpretatie van bepaalde zaken niet op de juiste feiten berusten. \'Mijn\' mars of pluto heeft hier niets mee te maken.....\r\n\r\n[QUOTE]En geen weerstand krijgt, maar mijn mars in waterman is een vernieuwer, alleen schorpioen houdt niet zo van vernieuwen.\r\ndus is dat een botsing op energiek vlak.[/QUOTE]\r\n\r\npure logica...... (maar dan wel van iemand met een aluminium hoedje op)\r\n\r\n[QUOTE]Ik ga en kan dat niet allemaal meer uitleggen, het enige wat je doet is jouw menig promoten, en misschien moet je in de politiek gaan, of handelaar worden.[/QUOTE]\r\n\r\nHet meeste wat ik schrijf is niet \'mijn mening\', maar kennis opgedaan door wetenschap van mensen die met beide benen op de grond staan.\r\n\r\n[QUOTE]niemand kan je nu nog bijbenen, en ik ga er vanuit dat jij net zolang door gaat tot je het laatste woord hebt in alles, zo ken ik mars in kreeft, en niet anders.\r\ndus wat je nu ook nog gaat zeggen, je moet maar denken wat je wil.[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk eerder dat ze jouw \'ruimtelijke\' mening niet kunnen plaatsen, vooral niet vanwege het feit dat je zoveel astrologie er bij aanhalat, dat men zich af kan vragen waarom je geen waarzegger op de kermis gaat worden.\r\n\r\n[QUOTE]de bijbel koran, en alle andere religies met extreme kanten, dat is energie van de mensen zelf.[/QUOTE]\r\n\r\nIk neem maar aan dat je het woord \'energie\' gebruikt om wat meer geheimzinniger over te komen, terwijl je gewoon \'denkwijze\' van de mensen zelf bedoelt.\r\n\r\n[QUOTE]en die komt uit de kosmos, vandaar dat al die religieuzen het gevoel hebben dat god, allah, of welke fanaat dan ook, in de hemel, dus wijzen ze van de aarde af, aanwezig is.[/QUOTE]\r\n\r\nJa, dus de \'kosmos\' bepaald dat mensen alles geloven wat er in de bijbel of koran staat....:rolleyes:\r\n\r\n[QUOTE]Als ik jouw zou willwn bereiken met communicatie, dan heb ik 11 mensen nodig met aaneengeschakelde tekens van mercurius in de aaneengeschakelde huizen, dus dat is de reden waarom het steeds heen en weer blijft gaan zo.\r\nEn die mensen ken ik hier niet.[/QUOTE]\r\n\r\nProbeer het anders eens met 1 persoon die zijn venus via pluto aan mars gekoppeld heeft, terwijl de maan op dat moment in conjunctie met mercurius stond.....\r\nZeg nu eens eerlijk, schrijf je dit nu allemaal \'helder\' of heb je op dit moment een vette joint achter de kiezen?\r\n\r\n[QUOTE]waarschijnlijk ben je wel gelukkig, maar je wil je zo graag bewijzen, ik ken veel mensen, en die met mars in kreeft hebben allemaal een beetje dat gedrag.[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk toch eerder dat het heeft te maken met het feit dat ik een beetje van venus in combinatie met een wombat heb hoor.....\r\n\r\n[QUOTE]je bent bijna een schorpioen, en je vindt ook geen remming om steeds maar weer teksten uit het verband te rukken en je eigen zegje te doen, dus voor mij ben je dan geen geschikte gespekspartner.[/QUOTE]\r\n\r\nIk ruk helemaal niks uit het veband, kan ook helemaal niet want er [B]is[/B] namelijk geen verband in wat je schrijft\r\n\r\n[QUOTE]Nu ga je vast roepen, dat dat komt omdat jij gelijk hebt, en ik niet.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb gelijk, maar ja, dat wist je al he? Mars en schorpioen......\r\n\r\n[QUOTE]dat mag, maar je komt er niet uit met jezelf ook niet, net wat al iemand eerder aangaf, dat je soms tegen jezelf inspreekt, je bent meer bezig met de strijd, dan dat je communiseerd.\r\nsucces met je bevindingen in jouw leven, het is niet mijn leven[/QUOTE]\r\n\r\nWil jij zeggen dat hetgeen jij schrijft \'communicatie\' is? Sorry hoor, maar wat ik als \'beeld\' krijg bij het lezen van wat jij schrijft, is iemand uit de hippie-tijd die luisterend naar oosterse muziek, een flinke joint in het gezicht, een aluminium hoedje op heeft en dan \'zweverig\' probeert uit te leggen dat het leven niets te maken heeft met evolutie, biologie, scheikunde en natuurkunde, maar geheel wordt uitgestippeld door geheime straling uit de \'kosmos\' en geheime krachten van allerlei planeten en sterren.\r\nZogauw je weer eens (geestelijk) op de aarde terug keert, wil ik je aanraden jezelf eens meer te verdiepen in het onstaan en in stand houden van \'leven\' volgens de biologie- scheikunde- en natuurkunde-leer, in plaats van teveel naar sterren en planeten te kijken...\r\nEnne... Psychiatrie en psychologie, oftewel de wetenschappelijk onderbouwde kennis van de menselijk geest, karakter, handel- en denk-wijze, doen helemaal niets met astrologie.... zou dat toeval zijn?
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;445914]Oh lieve goedheid, gelukkig hebben we allemaal onze eigen menigen maar ik denk dat we moeten onthouden dat dat meningen zijn.....\r\nqpc is overtuigd van zijn menig, erix is overtuigd van de zijne en ik ben overtuigd van de mijne.\r\nDus wat leren we hiervan lieve kijkbuiskindertjes? :mrgreen::mrgreen:[/QUOTE]\r\n\r\nEen \'mening\' zou zijn als ik dacht dat water bijvoorbeeld uit onzichtbare buitenaardse wezens zou bestaan (dus niet controleerbaar).\r\nIn dit geval over water, energie, zonlicht etc. is het geen mening, maar aan de wetenschap ontlede feiten. Het is dus geen mening, niet door mij verzonnen en ook geen denkwijze, maar puur wetenschappelijke feiten die niet van mij afkomstig zijn.\r\n\r\nMijn \'mening\' is wel dat als je iets roept, dat je het wel moet kunnen onderbouwen met fetien die iedereen kan natrekken en wetenschappelijk gezien ook kloppen en niet zoiets van \"jij denkt zo omdat jouw schorpioen in mars staat\".\r\nDat mis ik dus bij erix.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;445923]In dit geval over water, energie, zonlicht etc. is het geen mening, maar aan de wetenschap ontlede feiten. Het is dus geen mening, niet door mij verzonnen en ook geen denkwijze, maar [B]puur wetenschappelijke feiten die niet van mij afkomstig zijn[/B].[/QUOTE]\nHier schuilt wel een gevaar in.\nWetenschap kan net zo goed de fout in gaan, iets wat naar mijn idee in b.v. de medische wetenschap op nogal uitgebreide schaal gebeurt, en wat naar mijn idee één van de hoofdredenen is waarom religie uiteindelijk steeds weer terug wortel schiet.\n\n(Niet gezegd dat ik niet het meest waarde hecht aan een wetenschappelijke waarheid)
Link naar reactie
Eigenlijk bevestig je steeds meer hoe het zit, qpc.\r\nhoe meer je er tegenin gaat, hoe meer je het bevestigd.\r\nAlles wat jij niet kan voelen of denken, dat doe je af als onzin.\r\nIk ga geen conclusies trekken verder, dat past meer bij jouw.\r\njammer, dat je net zoals die extreme fanatieke religieuze agreerd, dan kom ik nu weer waar het begon, \r\nmet een verhaaltje over de pedofielen die geen rem hebben, en dat een deel van de bevolking dan op dezelfde manier er tegen reageerd, ook geen rem hebben.\r\nklassiek voorbeeld van dat dat niet alleen in die context voorkomt, maar in alle lagen van de mensheid.
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;445940]@erix het mag jou mening zijn , maar ik heb zelden zulke nonsens gehoord .\r\nen ik vermoed dat er hier verscheidene dubbel liggen voor de monitor . \r\nzelf twijfel ik nog , moet ik om je lachen , of medelij met je hebben .[/QUOTE]\r\n\r\nhahaha wat een ....\r\n\r\nJullie wachten braaf af tot machthebbers jullie onder controle krijgen en je als low level voor hen mag kruipen \r\n[url]http://www.lifestyleagent.nl/2008/11/24/Astrologie-steeds-populairder-in-zakenleven-/[/url]\r\n\r\nlach maar tjoekse...\r\n\r\n[url]http://nl.wikipedia.org/wiki/New_World_Order[/url] = comming next century\r\n\r\nOf misschien zijn die nieuwe machthebbers mensen die wel vrede en eerlijkheid willen, want zoals de wereld er nu uit ziet, en hoe ik dan tjoekse zijn mening zie ventileren, ik lach me inderdaad rot om jouw tjoekse en om qpc, ik voel me namelijk wel prettig.
Link naar reactie
Ze blijven allebei even erg doordrammen ,,en dan maakt het helemaal niet uit waar het over gaat.\nWas in geheel andere topic\'s ook al zo.\nEn qpc moet toch het laatste woord hebben ,,ik lees die ellelange verhalen niet eens meer.\nHet wordt tijd dat er in deze kroeg eens een flinke borrel wordt geschonken ,dan blijven die lange verhalen tenminste weg .;)(B);)(B);)(B)
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;445945]Ze blijven allebei even erg doordrammen ,,en dan maakt het helemaal niet uit waar het over gaat.\r\nWas in geheel andere topic\'s ook al zo.\r\nEn qpc moet toch het laatste woord hebben ,,ik lees die ellelange verhalen niet eens meer.\r\nHet wordt tijd dat er in deze kroeg eens een flinke borrel wordt geschonken ,dan blijven die lange verhalen tenminste weg .[/QUOTE]\r\n\r\ninderdaad wordt het tijd voor een borrel.\r\nproost.\r\n:p\r\n\r\nPS als ik kritiek krijg verdedig ik me, na een paar borrels, hmmm, dan met bubbele tongslag.
Link naar reactie
[QUOTE]Eigenlijk bevestig je steeds meer hoe het zit, qpc.[/QUOTE]\r\n\r\nBevestigd door jouw vage en onzinnige omschrijving hoe ik in elkaar zit vanwege de stand van mars?\r\n\r\n[QUOTE]hoe meer je er tegenin gaat, hoe meer je het bevestigd.[/QUOTE]\r\n\r\nWat bevestig? dat mars mijn leven leid doordat ik bijna een schorpioen ben?\r\n\r\n[QUOTE]Alles wat jij niet kan voelen of denken, dat doe je af als onzin.[/QUOTE]\r\n\r\nNee, alleen die ongelofelijk wazige uitleg die jij aan probeert te binden aan gewone dagelijkse zaken.\r\n\r\n[QUOTE]Ik ga geen conclusies trekken verder, dat past meer bij jouw.[/QUOTE]\r\n\r\nIk zou wel eens een \'conclusie\' willen zien van je aan de hand van jouw \'sterrenkunde\'.\r\n\r\n[QUOTE]jammer, dat je net zoals die extreme fanatieke religieuze agreerd, dan kom ik nu weer waar het begon, \r\nmet een verhaaltje over de pedofielen die geen rem hebben, en dat een deel van de bevolking dan op dezelfde manier er tegen reageerd, ook geen rem hebben.\r\nklassiek voorbeeld van dat dat niet alleen in die context voorkomt, maar in alle lagen van de mensheid[/QUOTE]\r\n\r\nJa, dat zal.... jij hebt blijkbaar ook geen \'rem\' in jouw fantasie........
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;445940]@erix het mag jou mening zijn , maar ik heb zelden zulke nonsens gehoord .\r\nen ik vermoed dat er hier verscheidene dubbel liggen voor de monitor . \r\n[B]zelf twijfel ik nog , moet ik om je lachen , of medelij met je hebben [/B].[/QUOTE]\r\n\r\n.... daar ben ik ook nog niet geheel uit..... Zulke verhalen zullen bij de bewoners van bepaalde \'inrichtingen\' heel normaal zijn.....
Link naar reactie
[QUOTE]Jullie wachten braaf af tot machthebbers jullie onder controle krijgen en je als low level voor hen mag kruipen \r\n[url]http://www.lifestyleagent.nl/2008/11/24/Astrologie-steeds-populairder-in-zakenleven-/[/url][/QUOTE]\r\n\r\n... ik wou het straks niet schrijven, maar inderdaad, ik had door jouw manier van schrijven (en denken) al heel sterk het idee dat je ook eens met \'complottheorien\' zou komen...\r\nDit bevestigd mijn denkwijze over wat voor persoon je bent.\r\n\r\n[QUOTE]lach maar tjoekse...\r\n\r\n[url]http://nl.wikipedia.org/wiki/New_World_Order[/url] = comming next century\r\n\r\nOf misschien zijn die nieuwe machthebbers mensen die wel vrede en eerlijkheid willen, want zoals de wereld er nu uit ziet, en hoe ik dan tjoekse zijn mening zie ventileren, ik lach me inderdaad rot om jouw tjoekse en om qpc, ik voel me namelijk wel prettig.[/QUOTE]\r\n\r\nDat jij je prettig voelt, daar ben ik blij om en dat kan ik ook wel begrijpen, je leeft namelijk voor een deel in (je eigen) fantasiewereld.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...