Ga naar inhoud

Ontbijt topic


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Ik stap eerst op de ligfiets. Fiets dan 20 km naar mijn werk. Daar ga ik zitten en uitwasemen. Daarbij een eerst koffie en dan douchen en dan rond 8 uur, half 9 ontbijt met liefst wat plakken [url=http://www.telefoonboek.nl/bedrijven/9545252_1000_3/groningen/knols-koek/]Knols Kouke[/url] en een fruit. Of anders boterham. 1 met zoet (recente liefde voor Speculoos opgevat) rest hartig liefst met wat komkommer erbij tussen. Ik smeer ze zelf. groetjes Ed
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
Ik haal dit oude topic omhoog, om te checken of er nog mensen voor hun ontbijt soms iets anders proberen. Ik probeer nu als extra op de belegde boterham met kaas, enkele blaadjes sla. Daarvan heb ik afgelopen zaterdag een zakje van 100 gram gehaald, bij de plaatselijke supermarkt. De soep van vandaag is Geroosterde Paprika & Tomaat met mozzarella. Ik heb daar zelf nog wat kerriepoeder aan toegevoegd. Ik ben nog steeds van mening, dat je het beste zo vroeg mogelijk, kunt gaan ontbijten.
Link naar reactie
[quote:dedbff92c2="The Dragon"]eet ik ongeveer 6 bruine boterhammen [/quote:dedbff92c2] Droog of met margarine/boter en beleg? Dat is wel veel. Ik neem bij mijn ontbijt nog steeds 1 belegde boterham. En ook 1 belegde boterham voor de koffiepauze, en nog 2 belegde boterhammen, voor de lunchpauze. Dus totaal 4 belegde boterhammen per dag. Wel neem ik meestal volkorenbrood. Overigens een jaar of tien geleden, waren dat 8 belegde boterhammen per dag.
Link naar reactie
[quote:6d22d2c6c1="jolo"][quote:6d22d2c6c1="The Dragon"]eet ik ongeveer 6 bruine boterhammen [/quote:6d22d2c6c1] Droog of met margarine/boter en beleg? Dat is wel veel. Ik neem bij mijn ontbijt nog steeds 1 belegde boterham. En ook 1 belegde boterham voor de koffiepauze, en nog 2 belegde boterhammen, voor de lunchpauze. Dus totaal 4 belegde boterhammen per dag. Wel neem ik meestal volkorenbrood. Overigens een jaar of tien geleden, waren dat 8 belegde boterhammen per dag.[/quote:6d22d2c6c1] Met margarine en b.v.b kaas of ham.
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
[quote:1e06f69c5a="The Dragon"]Heb mijn ontbijt aangepast door het door 2 te delen,de rest van de dag eet ik ook veel minder. [/quote:1e06f69c5a] De helft van zes belegde boterhammen is inderdaad ruim voldoende, als ontbijt. Had je intussen al gecheckt hoelang je ongeveer over je ontbijt doet, zoals ik in mijn vorig bericht van 17 maart 2010 vroeg?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...