Ga naar inhoud

Rare tekens in Messenger


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik werd zonet opgeroepen op MSN door een goede bekende. Als hij met anderen chat komt daar wat hij typt als rare tekens binnen. Die anderen hebben daar geen problemen bij als die weer met nog anderen chatten. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Ik vermoed dat er iets mis is met toetsenbordinstellingen bij of mijn bekende of bij die anderen. Weet iemand van jullie hoe dat kan??? Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
Als hij met bepaalde personen chat komt dat bericht binnen in de vorm van hokjes, streepjes, enz. binnen. Niet bij alle personen. Als betreffende persoon offline is, en hij typt dan een bericht in en die persoon komt dan online , dat bericht komt wel goed binnen. Als die persoon eenmaal online blijft is het weer mis. Alvast bedankt voor het meedenken. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
Vermoedelijk is het probleem opgelost: In het gespreksvenster bij Messenger zitten onderaan een aantal opties die je ook aan kan klikken, bv de optie 'a/b' waarmee je een bepaald lettertype kan kiezen. Zijn chatmaatje of hijzelf, precies wie weet ik niet meer, had dat in een soort wingdings staan en heeft nu voor het lettertype Verdana gekozen. Nu is het wel goed leesbaar voor de ander. Ik had mn lettertype ingesteld op Tahoma, dus ik kon het wel lezen. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...