Ga naar inhoud

Wat is je grootste blunder vorig jaar in 2008?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of de blunder mijn fout was, maar ik zette een nieuwe koeler (arctic twin turbo) op mijn 8800GT 512mb, zodat ik een hele stille PC zou hebben (ik heb ook een 0db voeding, een 0db cpucooler (scythe orochi met een 500rpm 140mm fan die onhoorbaar is, zelfs met je oor ernaast), een SSD schijf etc). Echter, na een uurtje GTA4 spelen, was het gedaan met de kaart. Toch zat er voldoende en vooral dure gpu/cpu pasta op. Naja... heb nu een 9800GT, en als het meezit binnen 2wkn een 4870X2 of een GTX 295 =)
Link naar reactie
Mijn grootste computer gerelateerde blunder in 2008: Stevig winkelen in de vroeger door mij hoog gewaardeerde MyCom terwijl ik daar bij voorbaat al geen goed gevoel (meer) over had. In het kort, ik vond de kwaliteit, service en klantvriendelijkheid van MyCom al een paar jaar niet meer zo hoog als die ooit wel was geweest. (kan ook met mijn verhuizing te maken hebben en dus filiaal) Desondanks besloot ik in 2008 dat "oude liefde" MyCom de winkel zou zijn die mij een splinternieuwe laptop, een 1TB NAS, een nieuwe Wifi router en een spindel DVD's zou gaan leveren. "Of ik het wel zeker wist" vroeg mijn vrouw nog. Want ik had al enkele keren mijn twijfels over de winkel uitgesproken. Ja, ik wist het heel zeker. Toen ik de spreekwoordelijke toren van digitale apparatuur voor twee en een half duizend euro wilde afrekenen en vroeg of het naar beneden afgerond kon worden was het korte maar zeer duidelijke antwoord: "Neen". Ook niet twee tientjes naar het dichstbijzijnde honderdje? "neen" Na het afrekenen, zal je altijd zien, dacht ik aan dat Bluetooth dongeltje dat ik ook nog nodig had. "Geen probleem meneer, dat is dan twaalf euro" En dat was die laatste druppel. De MyCom heeft zijn laatste muismat aan mij verkocht. Ik had gewoon mijn gevoel moeten volgen en ergens anders naar toe moeten gaan. Ik was zelfs gewaarschuwd door mijn vrouw, het gevoel was niet goed, en toch doen he... Ik koop verdomme nog een bluetooth dongle er achteraan. Wat mij betreft mijn grootste en pijnlijkste blunder van 2008
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...