Ga naar inhoud

48 uurs code xbox live


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo allemaal. omdat ik een beetje vals wil spelen met forza2 :oops: heb ik zeg maar 2 xbox live accounts nodig (gold). Nu is het zo dat ik maar 1 account heb met gold. Heeft iemand misschien een code liggen die hij toch niet gebruikt? Als je er 1 hebt en mij blij wil maken :P ... stuur me dan ff een pm. bedankt alvast! gr, stefan
Link naar reactie
[quote:2b9fa750de="MirageH1992"]De Xbox heeft 2 jaar lang op XBOX Live gezeten :P Pas een tijd terug gebanned. Heb dus lang plezier gehad :) Nu alleen nog single player, maar meer heb ik niet nodig voor GUITAR HERO !!!! :D xD[/quote:2b9fa750de] haha, nee denk niet meer dat die code geldig is nee. En trouwens, mij xbox is gewoon helemaal 100% in orde... niks gekraakt of wat dan ook. Ik heb ook onlangs (vanmiddag) een code gegkregen en ben gelijk aan de slag gegaan om te kijken of het werkte. Ben nu dan ook miljonair :wink: Werkt super goed! Ik zal de link wel ff geven van youtube. [url]http://www.youtube.com/watch?v=fZRg8B2Q7dU[/url]
Link naar reactie
triest ... want het is zo makkelijk om zonder cheats miljonair te worden in dat spel. Gewoon de AI voor je laten racen op een van de endurance-tracks en je hebt het binnen. btw : dat oude dashboard is zooo fout. Het nieuwe is veel leuker en je hebt eindelijk een redelijk uniek gamerpicture (zie mijn huidige avatar). Enne ... GH:world tour is pas echt tof want dan heb je nog drums erbij.
Link naar reactie
[quote:4ba2786511="JaFO"]triest ... want het is zo makkelijk om zonder cheats miljonair te worden in dat spel. Gewoon de AI voor je laten racen op een van de endurance-tracks en je hebt het binnen. btw : dat oude dashboard is zooo fout. Het nieuwe is veel leuker en je hebt eindelijk een redelijk uniek gamerpicture (zie mijn huidige avatar). Enne ... GH:world tour is pas echt tof want dan heb je nog drums erbij.[/quote:4ba2786511] mijn xbox is ook helemaal up to date hoor...
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...