Ga naar inhoud

Nvidia Geforce zeer koel houden..


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey jongens, ik wou graag iets met jullie delen.. :) Ik vond zelf dat mijn Geforce videokaart van 512mb te warm werd tijdens kijken van HD films of gamen.. Dus wat ik heb gedaan is die standaard rot kleine zogenaamde koelertje eruit gepleurd, en zelf een grote zeer stille koeler erin gebouwd met schroefjes. Ik starte Windows op tijdens HD film kijken bleef ie max tussen de 26/29 geraden waarvan speedfan zegt dat dit een zeeer lage temp is! En tijdens gamen Half Life 2 blijft ie tussen 29/31 geraden waarvan dat ook volgens Speedfan zeer lage temp is..! :) :) Nou weet ik nog toen ik die rot kleine fan nog erop had werd ie echt snikheet!! tussen de 59/63 geraden bleef ie en me hele kast van binnen bleef maar warm, dus wie ook vind dat z,n videokaart te heet word maak gewoon een eigen fannetje vast wel een grote want die zijn echt heel goed! Zie mijn foto onderaan hoe ik hem heb vastgemaakt.. :wink: http://i40.tinypic.com/2h3n2jc.jpg En Deze.. http://i39.tinypic.com/2nu5b3n.jpg
Link naar reactie
Tsja,vind het ook geen fraaie oplossing. 59 a 63 graden is trouwens een heel normale temp voor een kaart,zie hier het probleem ook niet van. Als je kast daar last van heeft,zit er wel erg weinig flow in je kast. Is voor de high-end kaarten van nu sowieso geen "oplossing" Jij wil HDD tempraturen voor je GPU hebben,waarom?
Link naar reactie
Nee nee dit raad ik dan niet aan voor mensen die dus een High End kaart hebben want die koelen wel gewoon goed af.. Deze kaart is al 2 jaar oud en is geen high end, dus vandaar dat ik deze nu erop heb geklemd, naar mijn mening vind ik dit eigenlijk veel vetter uitzien dan wat er eerst op zat.. :) en me video's spelen nu voor het eerst lang en smooth af. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...