Ga naar inhoud

Wat is beter Playstation 2 of 3 Wii of de XBOX360


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:267f941376] Ik vraag me af of het wel zo goed is, want het garantie-beleid van andere consoles heb je nooit hoeven te gebruiken ;) [/quote:267f941376] Waar ik werk verkopen we consoles en games. [quote:267f941376] Als het werkt misschien, maar ik heb dat onding nog steeds niet aan de praat. Het enige dat werkt is het ding inzetten als UPnP-media-client voor de (UPnP-)server die ik in mijn netwerk heb, maar aangezien ze zelfs tv's verkopen met UPnP-speler ingebouwd is dat niet echt een prestatie. [/quote:267f941376] Bij mij duurde het 2 minuten....MCE en extender software geinstalleerd. XBOX 360 aanzetten, en op PC zie je nieuwe XBOX gevonden.... Stappen op XBOX doorlopen en je krijgt code, invoeren op PC en klaar is kees. Extender is nou juist voor streamen van video en tv opnamen. Foto en audio kan je op 30.000 verschillende manieren op je TV laten zien. [quote:267f941376] Ik ben zelf meer onder de indruk van de Wii. Wat ze met die beperkte hardware kunnen is toch best goed. Voor de PS3 & 360 wordt naar verhouding maar wat aangerommeld. [/quote:267f941376] Daarom verkopen spellen op de wii zeker zo enorm goed....NOT Allemaal veel van hetzelfde..... [quote] als je het geld er voor over hebt kan het een aardige optie zijn, maar als je qua budget op console-niveau zit dan is de kans vrij klein dat je echt in de buurt komt. Duh een computer van 200-400 is niet wat...Alleen kan je alsnog Battlefield 2 spelen ( zelfs hieraan kunnen de consoles niet tippen) Lekker met 128 op een map ook kan je met een computer veel meer dan gamen dus een paar honderd euro extra is het zeker waard. [quote:267f941376] daar hebben ze harddisk-recorders voor uitgevonden ;) En anders koppel je toch een gewone computermonitor aan je console ? [/quote:267f941376] Een harddisk recorder is ook zo gebruiksvriendelijk, een bestaande computer monitor heeft bijna nooit HDMI aansluiting of component. Alleen VGA of DVI en dat heeft een console niet [quote:267f941376] Aan de andere kant kun je nauwelijks meerdere monitoren aan een pc koppelen en die ook daadwerkelijk gebruiken. En voor het enkele spel (MS Flightsimulator natuurlijk) dat het kan heb je een mega-pc nodig wil je het kunnen spelen. De Xbox 360 heeft Forza Motorsport 2 en die kan een vergelijkbare truuk.[/quote:267f941376] Onzin je kan er makkelijk meerdere koppelen aan een pc Als je er maar verstand van hebt.......
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...