Ga naar inhoud

Wat is beter Playstation 2 of 3 Wii of de XBOX360


anoniem

Aanbevolen berichten

Wat is er toch gebeurd met die [url=http://software.techrepublic.com.com/abstract.aspx?docid=704201]modder[/url] :lol: . Nvidia kopen en je hebt geen driver problemen, geen gekke sites bezoeken en je pc werkt prima. drm nog nooit last van gehad. Mijn gamelijst is relelijk lang na al die jaren;). Console's zijn tegenwoordig overigens te softmodden dus het is nog maar de vraag totdat iemand bedenkt dat het wel handig is als iedereen zn games even via xbox live aanmeld voordat ze speelbaar zijn. Dan stop je ook meteen uitwisseling van games tussen vrienden (elk ander spel kopen etc). topic kan overigens dicht, op nu.nl staat het antwoord. Ps3 wordt niet gespeeld, ps2 het meeste, ook meer dan de xbox360:P. http://www.nu.nl/internet/1893210/playstation2-meest-gebruikte-spelcomputer-van-2008.html slotje;):P.
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:772ae2145e="sdk"]Wat is er toch gebeurd met die [url=http://software.techrepublic.com.com/abstract.aspx?docid=704201]modder[/url] [/quote:772ae2145e] die werd zo moe van het eeuwige gezeik dat ie het opgegeven heeft ;) (sjips ... wist niet dat dat ding nog te vinden was ) [quote:772ae2145e] :lol: . Nvidia kopen en je hebt geen driver problemen, [/quote:772ae2145e] Ik heb met Ati anders nooit problemen gehad. En als ik de topics zo lees is nVidia aardig buggy ... [quote:772ae2145e] geen gekke sites bezoeken en je pc werkt prima. drm nog nooit last van gehad. [/quote:772ae2145e] Ik heb er niks dan ellende mee gehad zodra de cd of de cd-rom drive zelf een beetje versleten raakte. Nee, doe mij maar een console. Geen gezeik over drivers [quote:772ae2145e] Mijn gamelijst is relelijk lang na al die jaren;). Console's zijn tegenwoordig overigens te softmodden dus het is nog maar de vraag totdat iemand bedenkt dat het wel handig is als iedereen zn games even via xbox live aanmeld voordat ze speelbaar zijn. Dan stop je ook meteen uitwisseling van games tussen vrienden (elk ander spel kopen etc). [/quote:772ae2145e] Daar hebben ze al iets veel gemeners op bedacht : unieke codes die diegene die het origineel koopt wat extra's leveren. Zo kan alleen degene die Rockband:AC/DC origineel koopt de tracks ook in Rockband/Rockband 2 gebruiken. Zeg maar een cd-key voor extra content. Zie die maar eens te kraken ... [quote:772ae2145e] topic kan overigens dicht, op nu.nl staat het antwoord. Ps3 wordt niet gespeeld, ps2 het meeste, ook meer dan de xbox360:P. ...[/quote:772ae2145e] Overdrijven is ook een kunst. ;) Ik dacht dat het zoiets was van PS2 / Wii / 360. En voor de pc is natuurlijk WoW het enige dat nog telt.
Link naar reactie
@jafo [quote:a8e20458b3]TODAY'S TOP GAMES GAME MINUTES PLAYED World of Warcraft 9,650,854 Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer 6,656,781 Call of Duty 2 Multiplayer 4,507,332 Counter-Strike: Source 1,692,604 Call of Duty: World at War Multiplayer 1,443,905 Battlefield 2 1,143,976 Warcraft III - The Frozen Throne 959,313 Wolfenstein: Enemy Territory 724,592 Grand Theft Auto IV 700,138 Silkroad Online 698,242 [/quote:a8e20458b3] cod en CSS komen ook nog aardig mee
Link naar reactie
[quote:598a927074="Harmen015"]Me neef heeft een PS3 Alleen wat ik dan niet snap over de garantie. Als je Playstation stuk is dan krijg je een gerepareerde van een ander. En je mag zo 250 ping ping gaan dokken.[/quote:598a927074]Als je PS3 kapot is dan krijg je soms een andere ja, gerepareerd en al. Maar dat is bij de Xbox360 niet anders. Maar 250 euro dokken? weet niet waar je dat vandaan haalt? Garantie is garantie hoor.
Link naar reactie
[quote:78f7176edd="arjant2"][quote:78f7176edd="Harmen015"]Me neef heeft een PS3 Alleen wat ik dan niet snap over de garantie. Als je Playstation stuk is dan krijg je een gerepareerde van een ander. En je mag zo 250 ping ping gaan dokken.[/quote:78f7176edd]Als je PS3 kapot is dan krijg je soms een andere ja, gerepareerd en al. Maar dat is bij de Xbox360 niet anders. Maar 250 euro dokken? weet niet waar je dat vandaan haalt? Garantie is garantie hoor.[/quote:78f7176edd]Je krijgt slechts 1 jaar garantie bij de PS3 en hij gaat vaak kapot na 1 - 1,5 jaar dus buiten de garantie om. En het enigste wat Sony zegt is koop maar een nieuwe of voor €120,- (meende ik me te herinneren) een [b:78f7176edd]ANDERE[/b:78f7176edd] gerepareerde ervoor terug krijgen. Was op Radar. Uitzending van 22 December. Ik heb overgins een XBOX 360 die het al perfect doet sinds 27 September 2006. Ben nu wel gebanned van XBOX Live doordat hij geflasht is, maar hij doet het nog steeds super goed en het spellen assortiment is stukken beter dan bij de PS3.
Link naar reactie
[quote:5a4bba63f6="MirageH1992"][quote:5a4bba63f6="arjant2"][quote:5a4bba63f6="Harmen015"]Me neef heeft een PS3 Alleen wat ik dan niet snap over de garantie. Als je Playstation stuk is dan krijg je een gerepareerde van een ander. En je mag zo 250 ping ping gaan dokken.[/quote:5a4bba63f6]Als je PS3 kapot is dan krijg je soms een andere ja, gerepareerd en al. Maar dat is bij de Xbox360 niet anders. Maar 250 euro dokken? weet niet waar je dat vandaan haalt? Garantie is garantie hoor.[/quote:5a4bba63f6]Je krijgt slechts 1 jaar garantie bij de PS3 en hij gaat vaak kapot na 1 - 1,5 jaar dus buiten de garantie om. En het enigste wat Sony zegt is koop maar een nieuwe of voor €120,- (meende ik me te herinneren) een [b:5a4bba63f6]ANDERE[/b:5a4bba63f6] gerepareerde ervoor terug krijgen. Was op Radar. Uitzending van 22 December. Ik heb overgins een XBOX 360 die het al perfect doet sinds 27 September 2006. Ben nu wel gebanned van XBOX Live doordat hij geflasht is, maar hij doet het nog steeds super goed en het spellen assortiment is stukken beter dan bij de PS3.[/quote:5a4bba63f6] Dat is ook niet slim he... online gaan met je gedownloade games:P. Is zo'n ban naam/persoon gebaseerd?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Een XBOX 360 is duidelijk van mindere kwaliteit qua levensduur. Mijn 360 is al 3 x kapot gegaan, van mijn vriendengroep heeft niemand een XBOX die die niet kapot is gegaan en vele al meerdere keren. Wel hebben ze ( hierdoor) een goed garantie beleid, omruilen gaat snel en na je garantie periode kan je ook wel wat regelen. XBOX 360 is perfect als Media Center Extender werkt heel fijn en hierdoor makkelijk TV opnamen kijken. Met Ps3 kan je hiervoor " mediaserver" maken van je pc. De Nintendo Wii kan bijna niks van dit alles en is vooral leuk als famillie console ( spellen verkopen ook bijna niet voor de Wii) Beetje tennissen, boksen, etc. Ook Wii fit is grappig. Een Wii is een unieke console. De Sony Ps3 en XBOX360 zijn grafisch veel beter en mooiere spellen. Jammer dat een PC niet bij de poll staat, qua multigamer , grafisch, grote van maps en aantal spelers, speelbaarheid en nauwkeurigheid door muis, upgradebaarheid wint de PC. Een gameconsole is echter gezelliger met vrienden op de bank en kan fijn zijn. Dat is alleen ook een nadeel, als iemand anders bijv. je vriendin TV wil kijken........ Voor iemand ie hierboven wat zegt over het formaat van het scherm.....met de juiste hardware kan je ook met de PC op een 40" scherm spelen.
Link naar reactie
[quote:250bd7879d="quasistatistiek"]Een XBOX 360 is duidelijk van mindere kwaliteit qua levensduur. [/quote:250bd7879d] tja ... 'made in China' ;) Overigens hebben de laatste versies van de console naar het schijnt betere hardware (intern). Enig probleem is dat je als 'normaal' consument dat nergens aan zult kunnen zien en dat de winkels beslist nog wat 'oude' versies zullen hebben. [quote:250bd7879d] Wel hebben ze ( hierdoor) een goed garantie beleid, omruilen gaat snel en na je garantie periode kan je ook wel wat regelen. [/quote:250bd7879d] Ik vraag me af of het wel zo goed is, want het garantie-beleid van andere consoles heb je nooit hoeven te gebruiken ;) [quote:250bd7879d] XBOX 360 is perfect als Media Center Extender werkt heel fijn en hierdoor makkelijk TV opnamen kijken. [/quote:250bd7879d] Als het werkt misschien, maar ik heb dat onding nog steeds niet aan de praat. Het enige dat werkt is het ding inzetten als UPnP-media-client voor de (UPnP-)server die ik in mijn netwerk heb, maar aangezien ze zelfs tv's verkopen met UPnP-speler ingebouwd is dat niet echt een prestatie. [quote:250bd7879d]De Nintendo Wii kan bijna niks van dit alles...[/quote:250bd7879d] En dat is juist de kracht. Het is een spel-console.(punt) Overigens : als je TVersity als server gebruikt dan kun je ook via je Wii aan je muziek & foto's. [quote:250bd7879d] De Sony Ps3 en XBOX360 zijn grafisch veel beter en mooiere spellen. [/quote:250bd7879d] Ik ben zelf meer onder de indruk van de Wii. Wat ze met die beperkte hardware kunnen is toch best goed. Voor de PS3 & 360 wordt naar verhouding maar wat aangerommeld. [quote:250bd7879d] Jammer dat een PC niet bij de poll staat, qua multigamer , grafisch, grote van maps en aantal spelers, speelbaarheid en nauwkeurigheid door muis, upgradebaarheid wint de PC. [/quote:250bd7879d] als je het geld er voor over hebt kan het een aardige optie zijn, maar als je qua budget op console-niveau zit dan is de kans vrij klein dat je echt in de buurt komt. [quote:250bd7879d].... Dat is alleen ook een nadeel, als iemand anders bijv. je vriendin TV wil kijken........ [/quote:250bd7879d] daar hebben ze harddisk-recorders voor uitgevonden ;) En anders koppel je toch een gewone computermonitor aan je console ? [quote:250bd7879d] Voor iemand ie hierboven wat zegt over het formaat van het scherm.....met de juiste hardware kan je ook met de PC op een 40" scherm spelen.[/quote:250bd7879d] Aan de andere kant kun je nauwelijks meerdere monitoren aan een pc koppelen en die ook daadwerkelijk gebruiken. En voor het enkele spel (MS Flightsimulator natuurlijk) dat het kan heb je een mega-pc nodig wil je het kunnen spelen. De Xbox 360 heeft Forza Motorsport 2 en die kan een vergelijkbare truuk.
Link naar reactie
Dat een wii met beperkte hardware meer laat zien is toch niet relevant:S. Ding kost 250 euro en dan moet je daar eigenlijk nog wat aardig dure controller bij rekenen. Xbox is een stuk goedkoper en het is dus veel indrukwekkender dat de xbox voor minder geld technisch een stuk verder is (want zo super is die accelerometor nu ook weer niet in de wii, er is/komt een "upgrade" die aankoppelbaar is die wel 3d kan meten en niet slechts 2x 2 assen.).
Link naar reactie
De Wii wordt met winst verkocht. De 360 & PS3 kosten geld ... zo kan ik ook 'goedkoper' zijn en zouden ze zelfs gratis weggegeven kunnn worden. En dan noem ik nog niet eens het relatief hoge percentage 360's dat uitvalt ... zelfs die van mij moest gerepareerd worden en dat is bij de rest van mijn consoles nog nooit gebeurd ... Dus wat dat betreft : winst + goede kwaliteit > geen winst + veel relatief uitval. Nog steeds een goede prestatie wat mij betreft. De 360 is net als een franse auto ... het ziet er mooi uit maar het valt relatief snel uit elkaar door 'roest'.
Link naar reactie
Ben nog steeds niet echt onder de indruk van je argumenten;). Of de fabriek er 100000 euro op toe legt kan mij niet schelen het gaat om die waarde die jij voor je product krijgt. Verder zou ik er zelf een jaartje extra garantie bijkopen. Ben zelf geen groot fan van de Wii, grafisch te lelijk en de games zijn over het algemeen te simplistisch. Verder is de kwaliteit van de gyro chip dermate slecht dat je altijd beter af bent (racegame bijvoorbeeld) door gewoon het pookje vd andere controller te gebruiken. Ander voorbeeld van de nutteloosheid van die chip is het hele wii sports waarbij het bijv met tennis alleen uitmaakt op welk moment je de bal raakt om de richting te bepalen. Of je nu je hele arm naar links beweegt of alleen je pols 1 cm dat maakt niks uit. Maar iedereen zijn ding natuurlijk;).
Link naar reactie
[quote:51784f8cc4] Verder zou ik er zelf een jaartje extra garantie bijkopen. [/quote:51784f8cc4] Betalen voor een sigaar uit mijn eigen doos zeker ? // --- Dat het bij Wii Sports geen echt nut heeft om fanatiek net te doen alsof je tennist mag dan wel zo zijn, maar je wilt niet weten hoe verslaafd mensen raken aan dat simplistische spelletje. Ik ken eigenlijk buiten Singstar geen party-game dat zo makkelijk zowel de fanatiekelingen als ook de niet-gamers plezier geeft. Best wel een indrukwekkend staaltje wat ze daar neerzetten, want ik heb nog niemand ooit met zoveel plezier aan welk ander platform dan ook zien beginnen. Ik bedoel maar betere reclame dan dit is er toch niet voor de andere platforms : http://www.youtube.com/watch?v=jLALIu7x8G8&feature=PlayList&p=021E3329E3625FE5&index=0&playnext=1
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...