Ga naar inhoud

Wat is beter Playstation 2 of 3 Wii of de XBOX360


anoniem

Aanbevolen berichten

Playstation 2: Heeeeel Goed idee San Andreassen zonder vast te lopen Playstation 3: Lens BRAND door bij kassa consumentenprogamma geweest Wii : Is goed voor je beweging alleen je moet oppassen dat de controller niet door de tv heen schiet maar wel hartstikke leuk Xbox 360: Als je de spellen wilt kopen van PS3 doe dan liever de XBOX360 Kies jouw mening maar als je wilt...[b:14af46dc2e][/b:14af46dc2e]
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:25bd85a532="Harmen015"] Wii : Is goed voor je [b:25bd85a532]beweging [/b:25bd85a532]alleen je moet oppassen dat de controller niet door de tv heen schiet maar wel hartstikke leuk[/quote:25bd85a532] Goed voor je beweging :lol: Het is al een keer bewezen dat dat grote onzin is :P Gewoon een fatsoenlijk sport gaan beoefenen ;) Dat is goed voor je beweging ;) Ik gebruik voor alles de PC :) Waarom? Omdat die als belangrijkste functie heeft, dat je er fatsoenlijk werk op kan doen. Een grappig extraatje bij een pc is, dat je er ook spellen op kan spelen. Gebruik zelden trouwens.
Link naar reactie
[quote:9bb1a72735="jean willem"]Ik zie hier mensen aangeven dat hun console goede graphics geeft, maar het blijft toch echter wel achter als je het vergellijkt met de pc.[/quote:9bb1a72735] hangt er maar net vanaf wat voor een pc je hebt :wink: . Het mooie aan consoles vind ik dat ze niet snel verouderen (zoals een pc doet). Als er op de verpakking van een spel playstation2 staat dan weet je ook zeker dat hij het doet op je ps2! Overigens heb ik voor de ps2 gestemd... omdat.... ik gewoone een ps2 fanboy ben :lol:
Link naar reactie
[quote:bf38c4bd2c="jean willem"]Ik zie hier mensen aangeven dat hun console goede graphics geeft, maar het blijft toch echter wel achter als je het vergellijkt met de pc.[/quote:bf38c4bd2c]Ben ik soms met je eens maar is zeker niet altijd zo. Moet je eens GT5 prologue spelen op de PS3 op een goed full-hd scherm. Dat is echt mooi. Daarin zit zeker een verschil met andere consoles... Ik ben op zich ook een pc-gamer, maar op een 19 inch scherm is het toch een andere beleving als op een 40 inch full-hd...
Link naar reactie
Volgens mij tuffen de ps3 en de xbox 360 hun beeld uit in 720P. Die 1080P is dus upscaled. De grafische kaarten van de PS3 en de Xbox 360 zijn gelijkwaardig, dus ligt meer aan het spel dan aan de kwaliteiten van de console. Ik heb niemand in me vriendenkring die zoveel geld neerlegt voor een demo, dus dat kan ik helaas niet zien. Als je het gaat vergelijken met forza 2, dan zou GT5 betere graphics hebben, maar Forza 2 zou realistischer zijn. En zoveel geld uitgeven aan een grafische kaart voor zo'n resolutie, tja ik zou het anders gedaan hebben. [quote:50e87cf606]hangt er maar net vanaf wat voor een pc je hebt[/quote:50e87cf606] Das wel waar, maar voor minder dan 150 euro heb je grafische kaarten die krachtiger zijn dan de kaarten in de consoles. Bovendien kan je met die kaarten met een hogere resolutie spelen dan de consoles(1280x720).
Link naar reactie
Ik heb het even opgezocht met die gt5 die je aanprees. De waarheid zit ertussen in. Het is inderdaad 1080P, maar niet full hd, de resolutie die de ps3 uittuft is 1280x1080P. Er [url=http://www.n4g.com/ps3/News-76181.aspx]moet[/url] wel degelijk [url=http://exophase.com/ps3/gt5-prologue-upscaled-not-true-1080p-2310.htm]upscaled[/url] worden.
Link naar reactie
[quote:156b27d6d9="jean willem"]Volgens mij tuffen de ps3 en de xbox 360 hun beeld uit in 720P. Die 1080P is dus upscaled. [/quote:156b27d6d9] beide consoles kunnen 1080 aan, maar (bij de 360) zijn heel veel spellen gewoon standaard 720p omdat gewoon omdat 90% van de gebruikers toch niet de hardware heeft om het te tonen. Aan de andere kant zie ik dat de laatste spellen die ik heb gekocht in ieder geval volgens het hoesje ook 1080p als mogelijke resolutie opgeven ... Of ze daadwerkelijk 1080p zijn of dat er upscaling plaatsvind wordt helaas nooit vermeld. In theorie zou een spel dat 1080i/1080p aangeeft als resolutie dat 'native' moeten doen, maar er is geen enkel bewijs te vinden. [quote:156b27d6d9] De grafische kaarten van de PS3 en de Xbox 360 zijn gelijkwaardig, dus ligt meer aan het spel dan aan de kwaliteiten van de console. [/quote:156b27d6d9] In theorie is de grafische kaart van de 360 beter. In de praktijk zijn er nog maar vrij weinig unieke spellen geweest die de kracht van de ene of de andere console bewezen. [quote:156b27d6d9]... Als je het gaat vergelijken met forza 2, dan zou GT5 betere graphics hebben, maar Forza 2 zou realistischer zijn. [/quote:156b27d6d9] Grid is nog een stuk mooier. [quote:156b27d6d9]Das wel waar, maar voor minder dan 150 euro heb je grafische kaarten die krachtiger zijn dan de kaarten in de consoles. Bovendien kan je met die kaarten met een hogere resolutie spelen dan de consoles(1280x720).[/quote:156b27d6d9] Voor 150 Euro heb je echter wel al een console die gegarandeerd die kaart maximaal benut. Of je pc dat ook kan is nog een tweede. En het belangrijkste voordeel van een console vind ik nog altijd : Het ding werkt zodra ik thuis kom en ik die cd/dvd er in schuif.(punt) Die hoge resoluties kunnen mij niet boeien, vooral niet als dat betekent dat ik ook al die leuke DRM-geintjes en driver-ellende op mijn dak krijg (kijk maar eens naar het GTA4-topic ... ).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...