Ga naar inhoud

MSI moederbord


anoniem

Aanbevolen berichten

In de computertotaal kwam MSI nu met het beste moederbordje te staan wat ik niet zal bestrijden, maar !!!! is het niet zo dat bij vele Medion computers het msi moederbordje stuk gegaan is ?? zelf al bij mensen 5 keer meegemaakt en door Medion gratis weer gemaakt. Daarom heb ik toch wel een nare naasmaak van zo,n bordje !! John
Link naar reactie
wat ik las kwam de Gigabyte er het beste uit. maar goed, bijzaak de medion pc's worden bij de aldi verkocht, met grote vrachtwagens aangeleverd en niet echt goed behandeld. geen wonder dat er veel kapot gaat in de eerste dagen ook moet je bedenken dat ook al maakt MSI de moederborden voor medion, het zijn niet echte MSI moederborden. de gene die je normaal in de winkel koopt met een MSI logo zijn duurdere moederborden dan de gene die in 90% van de voorgebouwde pc's zitten
Link naar reactie
:? De uitval van MSI borden is al groter omdat er zoveel van worden gemaakt, wat die vrachtwagen daar nu mee te maken heeft? :? In verhouding zal dat niet anders zijn dan andere merken. Misschien dat ze goedkopere onderdelen voor oem borden gebruiken maar op de borden die ik heb gezien was dat niet het geval. Een nieuw broodje aap erbij?
Link naar reactie
[quote:1c1aa6e8c0="Repr"]wat ik las kwam de Gigabyte er het beste uit. maar goed, bijzaak de medion pc's worden bij de aldi verkocht, met grote vrachtwagens aangeleverd en niet echt goed behandeld. geen wonder dat er veel kapot gaat in de eerste dagen ook moet je bedenken dat ook al maakt MSI de moederborden voor medion, het zijn niet echte MSI moederborden. de gene die je normaal in de winkel koopt met een MSI logo zijn duurdere moederborden dan de gene die in 90% van de voorgebouwde pc's zitten[/quote:1c1aa6e8c0]en als jij in de drukte loopt ga je dan ook sneller kapot . wat een onzin .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...