Ga naar inhoud

de nieuwe computertotaal


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:0e30cb3a5d="Edmond Varwijk"]hi Plex, Over de nieuwe Computer!Totaal. Nu in de winkels of de deurmat. Zeer mooi en ruim opgemaakt vind ik. Lekker papiertje ook. groetjes Edmond[/quote:0e30cb3a5d] ik wilde eens kijken of er echt mensen zijn die het blad computertotaal niet zo spectaculair veranderd vinden . dus het was een proef ballonnetje . overgens niet gelukt . het blad ziet er echt wel mooier uit en is groter en mooier van opzet . dus computertotaal gefeliciteerd , Edmond Varwijk"]hi Plex, daar voor moet je bij mijn broer zijn . wat die uit spookt gaat mij niet aan . dat weet je dan ook weer Edmond
Link naar reactie
Wel wat leuker opgezet maar ineens veel meer reklamen, zelf zie ik liever meer technische uitleg over hard- en software maar het oude blad van vele jaren geleden hoeft ook weer niet. Door de grote invloed van internet en zijn vele computerforums worden de vragen en problemen veel sneller opgelost wat uiteraard ten kosten gaat van de computerbladen. Zelf zie ik ook liever in de toekomst, daar liggen nog vele vragen open en voor de leek, wat voor een keuze hij maken moet om een goede betaalbare computer te kopen, daarom zijn de supermarkten zo aktief omdat dat voor die mensen betaalbaar is. Al lange tijd zie je de omzet bij Uw adverteerders alleen toegespits op de echte gamers, daar halen ze zeker 75% van hun omzet maar er is weinig uitleg wat een leek moet kopen. John
Link naar reactie
Ik moest toch wel even lachen met op de linker én de rechterpagina hetzelfde gedrukt van Alternate :lol: Wat me verder opviel was een kleine portie reclame meer als vroeger, maar ja, het boek is nu €1 goedkoper, dus ze moeten met iets anders meer winst halen, zeker? :P . Verder merk ik inhoudelijk niet erg veel. Lay out is mooi en netjes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...