Ga naar inhoud

Lanceer Opera voorgoed!


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben superbekend met Opera 9.5 en vind dit een van de snelste en meest gebruiksvriendelijke browsers ooit! Heb Internet Explorer geprobeerd, Firefox, Chrome, zelfs even Safari, maar Opera is toch de beste hiervan. Alleen nadeel: het wordt nog niet zo vaak ondersteunt: dus namens deze post: [size=18:3f0dbda8ef][b:3f0dbda8ef]LANCEER OPERA AUB!!! TE WEINIG ONDERSTEUNING, TE GOED VERGELEKEN MET DE REST![/b:3f0dbda8ef][/size:3f0dbda8ef]
Link naar reactie
Goed, nog maar ff een post van mij, ik kan NIET begrijpen dat je met zo'n grote be.. ..lettertype dit ff kan komen verkondigen. Komt nog bij dat het topic titel niet echt duidelijk is he. Er is atm geen computerblad die je tegenspreekt [sterker nog, ze zijn het met je eens, of moet het zijn: jij bent het met hun eens?], maar Opera is geen Firefox. Wil je een statement maken? De wereld verbeteren? Begin bij jezelf, en dan in alle bescheidenheid. Wil je de wereld wakker schudden, dan zul je een domein moeten aanvragen, en er dan zoveel mogelijk aandacht voor trekken. Heb wel een aantal suggesties voor je: OpereFirst.com [vrij] BrowseFirstThinkLater.com [vrij] [persoonlijk vind ik deze erg geinig en sterk] OoOpera.com [vrij] Nou ja etc, wees creatief en doe eens ACTIEF wat...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...