Ga naar inhoud

Wilders' Koranfilm Fitna


anoniem

Aanbevolen berichten

Misschien dat ik hier een gevoelig onderwerp mee aansnijdt, maar ik word er echt schijt en schijt ziek van om zowat elke dag op de radio te horen dat de nederlandse regering zegt dat er een kans op aanslagen is door de koranfilm van wilders, en dat andere landen zoals pakistan niets meer met ons te maken willen hebben etc Over de terroristische aanslagen: Is die kans er niet altijd ? Waar slaat die uitspraak nou weer op JP ? Over de rest: Is het niet allemaal een beetje over the top ? de film is nog niet eens uit ! Naja film, meer een reclamespot van 15 minuten. Herinneren we ons de grote donershow nog ? (Hint hint...) Want ik overigens nog het sjiekste vind, dat een pietluttige "tegenfilm" al uit is... Zoo hey, da's knap ! Een reactie op een film uitbrengen, die nog niet eens uit is ! Da's hetzelfde als een review van een game schrijven waarvan nog geen enkel beeldmateriaal gezien hebt... da's ook een kunst ! Ik hoorde gisteren weer dat "opnieuw" de nederlandse vlag in brand is gestoken in pakistan... knap... wij hebben een vlag die meerdere malen brandt.. geintje ofcourse. Hoe komen ze daar in the middle of nowhere aan de nederlandse vlag ? Als ik hier de vlag van pakistan wil kopen, dan heb ik een hard karwei hoor ! Wat mij ook nog dwars zit, is dat dat soort landen cq geloven geen enkele kritiek kunnen verdragen. Stel dat wij nu de vlag van pakistan zouden hebben verbrand, nou dan heb je de poppetjes aant dansen hoor !. Of in de tegenfilm, veegt iemand z'n kont af met het boek van wilders... als wilders dat zou doen met de koran, dan zijn de rapen gaar, geloof het me. Na genoeg getypt, ik heb last van mn linkerpols... kan nog wel even doorgaan. Mijn vraag: Hoe kijken jullie tegen deze hele heisa om de koranfilm fitna heen aan ? PS: Mocht dit niet toegestaan zijn op het forum, gooi het dan maar weg. Bij Voorbaat mijn excuses.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...