Ga naar inhoud

Wat voor mobiel heb jij?


anoniem

Aanbevolen berichten

Laat in dit topic weten: - Wat voor mobiel je hebt. -Wat je mobiel kan/functies heeft. -Of je er tevreden mee bent. -Hoelang je hem al hebt. Als je niet wilt reageren prima,maar graag geen reacties van''nutteloos of ''stom. Ik trap af: Ik heb een Nokia 6300 en ik vind het een veelzijdig toestel.Het heeft een mediaspeler erop die flink wat geluid pompt uit dat speakertje.Ook zit er een 2 Megapixel camera op,maar als je er foto's mee neemt is de kwaliteit kort gezegd ''slecht''.De telefoon beschikt over Bluetooth en GPS. en heeft 16 miljoen ware kleuren op het scherm.Wel is de batterijduur van de telefoon slecht na 3 dagen is hij leeg.Ik ben blij dat ik deze telefoon heb want je kan er veel mee en hij ligt ook goed in de hand. :D Graag hoor ik ook van jullie reacties over jullie hippe,oude,nieuwe,lelijke mobieltjes :wink:
Link naar reactie
  • Reacties 83
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Laat ik eens de 2de zijn. Ik heb een Samsung D900i. Het is een veelzijdig toestel met oa fotocamera(3 mp), mp3 speler en bluetooth. Batterijduur: 6 uur tot 7 dagen :?. Mobiel was binnen 1 week al kaduuk. Zat een barst in het scherm waardoor je een groene streep zag, maar de rest van het scherm zwart was. Ik ben blij dat ik deze mobiel zodat ik klasgenoten kan iriteren door de mp3 speler aso hard te zetten :P. Ik hoop alleen niet nog een keer kapot gaat binne een jaar.
Link naar reactie
Ik heb een Sony Ericsson W810I. Het is een handig toestel, licht ook goed in de hand, goede camera (ook als je foto's maakt 8) ) en hij geeft goed geluid. Er wordt een 512MB geheugenkaartje meegeleverd, opzich wel veel maar natuurlijk niet genoeg voor mij :wink: Duzz ik heb een 4GB kaartje erbij gekocht. Verder prima mobieltje, ik zou op het moment geen andere willen.
Link naar reactie
[b:a3969ff550]Nokia 3510 [/b:a3969ff550](sms telefoon) Van stenentijdperk.... beste hardware ooit! [b:a3969ff550]Sony Ericson K800i [/b:a3969ff550]3.2 megapixel om foto's mee te maken.. ohja.. ook om mee te bellen :lol: 1 jaar jong. leuk voor foto's verder waardeloos toestel! loopt steeds vast. [b:a3969ff550]HTC Touch Dual[/b:a3969ff550] Voor e-mail en internet. ik bel er nauwelijks mee. net nieuw. aardig.. doet wat het moet doen.
Link naar reactie
Ik heb al een eeuwigheid een Nokia 6230 en "van de zaak" een 6230i, beiden werken al jaaaren probleemloos, maar ik gebruik ze dan ook alleen om mee te bellen en te sms'en ;) De 6230i wordt wel vervangen binnenkort, dan kies ik er een die wat beter samenwerkt met de (bluetooth) carkit van mijn auto, nu moet ik telefoonnummer stuk voor stuk via een businesscard versturen kopieren naar het telefoonboek van de auto: nogal omslachtig en tijdrovend...
Link naar reactie
Ik heb een Samsung D600, alle standaard functies die een mobiel tegenwoordig moet hebben. Bellen, sms, mms, foto camera, video, mp3, een soort van internet achtig iets, wap etc... Ik ben er wel aardig tevreden over, al denk ik wel dat als ik een nieuwe mobiel moet hebben het weer een sony ericksson wordt. Ik heb de mobiel nu bijna 1,5 jaar. [img:2ae0007388]http://www.mobileshop.com.ua/images/samsung/l/d600.jpg[/img:2ae0007388]
Link naar reactie
Nokia N80 Symbian Series 60 3rd edition 2,2" 416x352 scherm met 262k kleuren UMTS + extra camera voor videobellen 3mpixel camera (schiet redelijke plaatjes mits het licht is en verkleind) Mja verder gewoon 2GB MiniSD kaartje en ik bel/sms er vooral mee. Af en toe beetje klooien met google maps of internetten via wlan thuis, voor de rest doe ik er weinig mee.
Link naar reactie
Sinds wanneer moet een mobieltje meer kunnen dan bellen ? Ik heb nu een Sony Ericson 750i, maar buiten de mogelijkheid om mp3's als ringtones te gebruiken ("Exterminate ! Exterminate" is zeer herkenbaar ;)) vind ik het eerder een nogal breekbaar onding (de memorycard vliegt er om de haverklap uit, batterijklepje wil vanzelf los gaan ... en dat terwijl het nog geen jaar oud is). Ik wou dat ik mijn oude Nokia 34-nogwat weer had ... dat ding had tenminste fatsoenlijke toetsen en was tenminste enigszins deugdelijk. Het valt mij zowiezo op dat moderne mobieltjes meer net zo deugdelijk zijn als de kermis-horloges van vroeger (je weet wel ... die dingen die in die grijper-automaten liggen en die vaak na een dag al kapot zijn). Ze worden duidelijk gemaakt om al na een jaar weg te werpen of te vervangen door een nieuw model.
Link naar reactie
not entirely true, het klopt wel dat het ' degelijkheidsgehalte ' van oude mobs wel hoog ligt in vergelijking met nu. maar ik gebruik wel de functies die nieuwe mobiel zou moeten hebben. als ik een oude mob zouhebben dan moet ik nog 5 a 6 verschillende apparaten om me heen houden omdat me mob dat niet ondersteund. ( foto's voor project doe ik met mijn mobiel - MP3 speler doe ik met mijn mobiel - via bluetooth dingen op me laptop overzetten - via bluetooth dingen krijgen van andere lui ook ivm school ). maar het klopt wel dat er wel poespas bij komt kijken en de helft een beetje onzin is.. ook word het steeds fragieler en kan je zo'n al nouwelijks in de hand meer houden. Maar ik ben picobello tevreden over mijn mobiel. Alleen dat slidesysteem ben ik nooit echt zo'n ubervoorstander van geweest.
Link naar reactie
Ongeveer een jaar geleden was er al een topic over een mobieltje: [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=170764&highlight=mobiel]Wanneer had jij je eerste mobieltje?[/url] Ik heb nog steeds diezelfde Siemens C72V bij Provider Vodafone. Ik gebruik 'm nog steeds alleen bij het elektronisch betalen. Dus om de tan code te ontvangen via SMS. Het versturen van een SMS is via de meegeleverde handleiding nog niet gelukt. Maar dat heeft nog geen haast. En ik heb er tot nu toe nog niet mee gebeld.
Link naar reactie
[quote:ef880fc716="JaFO"]Het valt mij zowiezo op dat moderne mobieltjes meer net zo deugdelijk zijn als de kermis-horloges van vroeger (je weet wel ... die dingen die in die grijper-automaten liggen en die vaak na een dag al kapot zijn). Ze worden duidelijk gemaakt om al na een jaar weg te werpen of te vervangen door een nieuw model.[/quote:ef880fc716] Mwa, heb net mijn mobiel nog van de trap af laten vallen (niet om te bewijzen dat hij stevig is, maar gewoon omdat hij uit mijn hand glipte :wink: ) en hij doet het nog even goed als er voor. Als je een beetje zorgvuldig met je mobiel omgaat zijn moderne mobieltjes meer dan stevig genoeg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...