Ga naar inhoud

Allround computer > anderhalve maand oud > gaming PC


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, Ik heb anderhalve maand geleden deze PC gekocht, maar moet hem nu met pijn in mijn hart verkopen, vanwege aflossing van mijn scooter. [img:798a2fb630]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/26/1235603285-850.jpg[/img:798a2fb630] [img:798a2fb630]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/26/1235603287-442.jpg[/img:798a2fb630] De foto's zijn niet al te beste kwaliteit, dat weet ik. :P [b:798a2fb630]Specificaties[/b:798a2fb630] De kast: Thermaltake lanbox lite Voeding: cooler master m520 moederbord: asus matx CPU: intel quad core 4 x 2.3 ghz CPU koeler: golden orb 2 hardeschijf: 640gb samsung 16mb F1 geheugen: 4gb RAM reapers van OCZ en tot slot de videokaart: 9600gt xxx superclocked Ik heb de computer niet veel gebruikt. Slechts om af en toe te gamen, en ik gebruik de coputer voor mijn studie. Ik kan elke game spelen, titels zoals GTA4, Crysis, fallout 3, racedriver grid of red alert 3 kan ik makkelijk spelen op hoogste instellingen. Tevens is de PC te gebruiken als media center, en kan de PC op de TV worden aangesloten, om bijvoorbeeld te gamen in de woonkamer of films te kijken. Heb je interesse, reageer dan in het topic, of add me even op MSN. [code:1:798a2fb630]tristanborsch@hotmail.com[/code:1:798a2fb630] Met vriendelijke groeten, Tristan
Link naar reactie
Nette lanbox & ik wil niet rot zijn maar nieuw is het wat minder bij elkaar [url=http://tweakers.net/ext/pricewatch/?Action=Winkelkar&Koekje=222650%2F1%2C170182%2F1%2C154265%2F1%2C161414%2F1%2C167356%2F1%2C123147%2F1%2C222002%2F1%2C225922%2F1]*pricewatch winkelmand*[/url] Reken de verzenkosten etc erbij en je zit op ~640 Dus misschien iets lager mikken.
Link naar reactie
Fijn dat je me erop wijst. Maar nu het volgende Zo kan ik ook een super goedkoop systeem in elkaar zetten. Overal de goedkoopste prijzen, via pricewatch, maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik heb alles bij dezelfde winkel besteld + de computer is geassembleerd. Daarbij komt dat ik er een legitieme windows XP home op heb staat/een schone kan installeren. En zeg nou zelf, voor een soortgelijk systeem bij een grote hardware winkel betaal je volledig geassembleerd al gauw veel meer. Dus zo onredelijk vind ik dit niet. :)
Link naar reactie
[quote:095b0db7aa="Tabloyd"]Fijn dat je me erop wijst. Maar nu het volgende Zo kan ik ook een super goedkoop systeem in elkaar zetten. Overal de goedkoopste prijzen, via pricewatch, maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik heb alles bij dezelfde winkel besteld + de computer is geassembleerd. Daarbij komt dat ik er een legitieme windows XP home op heb staat/een schone kan installeren. En zeg nou zelf, voor een soortgelijk systeem bij een grote hardware winkel betaal je volledig geassembleerd al gauw veel meer. Dus zo onredelijk vind ik dit niet. :)[/quote:095b0db7aa] eh ... als ik bij complus.nl (zit hier om de hoek) een systeem in mekaar flap, dan heb ik een beter systeem voor 100 euro minder dan jouw richtprijs. Niet iedereen winkelt bij de duurste onderdelenboer in een klein gehucht ..s
Link naar reactie
Je hebt gelijk als je zegt dat het misschien makkelijk is om de goedkoopste onderdelen bij elkaar te zoeken. Echter je moet er na aankoop al vanuit gaan dat je onderdelen/systeem direct 35-40% in waarde verliest, dat is nu eenmaal een gegeven. Als je bij elkaar 700 euro hebt betaald, ben ik van mening dat je er maximaal 450 euro voor kunt vragen..... Mauricio
Link naar reactie
[quote:98cfd85fed="Tabloyd"]Dus zo onredelijk vind ik dit niet. :)[/quote:98cfd85fed] Kijk Windows XP is ook wat waard, moet je natuurlijk ook gewoon erbij zetten! De pricewatch prijs is 570, de prijs die ik vermeld is 640, prima marge voor andere onderdelen/winkels/assemblage zou ik zeggen ;) [i:98cfd85fed]Verder geen discussie hier, ben je geintereseerd, doe een bod/stuur pm, zo niet, lekker van de post knop afblijven.[/i:98cfd85fed]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...