Ga naar inhoud

Antec Sonata3 Intel C2D E6420, GeF. 8800gts 640mb, 320 gb hd


anoniem

Aanbevolen berichten

In deze kast zit: - Een Asus P5B-MX/WiFi-AP moederbord, met dus ook WiFi ondersteuning! - Intel DualCore 2 E6420 met 2,1 ghz, hierbij zit een extra Zalman koeler. (met blauw LED) - 2x 1 GB Kingston ramgeheugen - High Definition Audo Controller, Realtek ALC883 - Een monster van een videokaart; de nVidia GeForce 8800GTS met 640MB geheugen! (zie foto 3) - Een DVD-r/w brander erin. - En uiteraard een zeer strakke en goed gekoelde kast van Antec inclusief een 500 watt Earthwatts voeding. - Inclusief Windows Vista! Extra toevoegingen zijn: Een extra ventilator aan de voorkant, om de harde schijf te koelen. En een extra Zalman processor koeler, hiervan is de snelheid aan te passen d.m.v een afstandbediening aan de achterzijde. Alle boekjes/draadjes/cd'tjes/dingetjes netjes bewaard in een hoesje en in de doos van het moederbord. Ik denk toch zelf wel aan ongeveer 700/750 euro.
Link naar reactie
[quote:6c9dcc0af4="MReLecTro"]beetje duur. voor 600€ bouw ik NIEUW al een beter systeem, en dat is dan inclusief een 1TB hdd !! dus als je het hier wilt verkopen, moet je echt gaan zakken, OF op marktplaats.nl proberen. PC onderdelen schrijven al behoorlijk af voordat ze de fabriek uitrollen.[/quote:6c9dcc0af4] Hmm ja, iedergeval bedankt voor je opmerking. Heb ik nog wat aan :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...