Ga naar inhoud

AGP videokaarten.


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:fd8c2f4f2e="Repr"]club3d radeon 9600pro en een 6200 van merk onbekend. de 9600 pro heeft een uur gedraait en daarna niet meer. de 6200 weet ik neit eens waar hij vandaan komt...maar hij ligt er. van de 9600 heb ik trouwens ook nog de doos en dergelijke. 10tje ps?:)[/quote:fd8c2f4f2e] De 9600PRO 128mb versie?? en de 6200GT?? 128mb?? En kun je ze ook opsturen?? Prijs is overigens goed :D
Link naar reactie
[quote:50f3ad8a2d="Repr"]ja, de 9600 is een 128mb kaartje. de 6200 geen idee. weet niet waar die vandaan komt en heb ook geen AGP borden om te testen. voor 15 euro mag je ze beiden hebben, 6,20 voor verzenden.[/quote:50f3ad8a2d] Oke maar in welke plaats woon je? anders kan ik ze mischien ook wel ophalen, is ook wat veiliger voor de Kaart. Want ik weet niet of ze dat ding door de brievenbus dauwen of gewoon aanbellen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:c9955506f2="jordyj8"]Ja heb al 2 weken gelee geld over gemaakt, toen zou hij ze ook versturen... Heb nog steeds niks :([/quote:c9955506f2]Dan heb je nog een week om je geld via de bank weer terug te halen. Zou ik maar eens gaan doen geloof ik. Misschien dat de laatste post van dit topic ook wel wat zegt: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=194059
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...