Ga naar inhoud

Max Payne: cheat om level over te slaan?


Aanbevolen berichten

Weet iemand een cheat om in Max Payne een level over te slaan? Ik heb wel een aantal cheats gevonden, maar net die ik nodig heb zat er niet tussen. Ik vind het een schitterend spel en vind het gebruik van cheats hierbij dus eigenlijk niet zo leuk, maar ik merk dat ik het spel al weken niet meer aankijk omdat ik in dat ene klotelevel zit. Max word eens in de zoveel tijd bedwelmt en krijgt dan visioenen dat hij over lijnen van bloed moet lopen. De eerste keer dat ik in zo'n level kwam ben ik er nog wel doorheengekomen (na veel zweten en balen) maar nu is er geen beginnen meer aan. :evil: Indien onbekend misschien dan een cheat om te vliegen? dan lazer ik in ieder geval niet meer van die bloedlijnen af ;)
Link naar reactie
Er zijn diverse mods beschikbaar, waarin een levelkiezer zit, bijvoorbeeld matrix reality. http://www.maxpayneheadquarters.com/ Waar zit je trouwens vast? Ik speel het hele spel tegenwoordig in een uurtje of zes uit, zo vreselijk moeilijk is het niet. Tenminste als 'fugitive' of 'hardboiled'. Ben nu bezig als 'dead on arrival', en dat is wel een stuk lastiger. Maar ben ondertussen al wel weer in part II.
Link naar reactie
[quote:e2268e7829="Gooly"]Indien onbekend misschien dan een cheat om te vliegen? dan lazer ik in ieder geval niet meer van die bloedlijnen af ;)[/quote:e2268e7829] [quote:e2268e7829="gerben"]Waar zit je trouwens vast? [/quote:e2268e7829] gerben, lezen misschien? maarruh, zo moeilijk is dat toch niet, je moet alleen veel geduld hebben en vooral rustig blijven ;) helaas schijnt dit voor sommige mensen erg moeilijk te zijn, duz hier cheats: [code:1:e2268e7829] Cheat Mode: Right-click the desktop icon for Max Payne and click on "Properites". In the "Target Field" after everything that is there type -developer. So the very end should read "Maxpayne.exe -developer". The whole strand looks like this: "C:\Program Files\Max Payne\MaxPayne.exe" -developer You can thing bring up the console using F12. Enter any of the following cheats into the console. Cheat Result GetAllWeapons Gets all weapons GetInfiniteAmmo Receive infinte ammo God God mode Mortal Mortal ShowFPS Shows frames per second Coder Give you God Mode, Unlimited Ammo, and All Guns NoClip No Clipping NoClip_off Clipping GetBaseballbat Receive the baseball bat GetBeretta Receive the Beretta Getberettadual Receive dual Berettas GetSawedShotgun Receive the Sawed-off shotgun GetPumpShotgun Receive the pump shotgun GetJackhammer Receive the Jackhammer GetIngram Receive the Ingram GetIngramDual Receive dual Ingrams GetMP5 Receive the MP5 GetColtCommando Receive the Colt Commando GetMolotov Receive the Molotov cocktail GetGrenade Receive grenade GetM79 Receive the M79 GetSniper Receive the Sniper GetHealth Receive health GetPainkillers Receive painkillers GetbulletTime Receive more bullettime [/code:1:e2268e7829] Met die nolip kan je duz verder komen denk ik :)
Link naar reactie
Eigenlijk niet, want die no-clip is dat alleen door deuren enzo kan lopen die je eigenlijk met een hele omweg open moet maken. Da's een hele stomme cheat, vooral omdat als je dan in een lift stapt, je ergewoon doorheen zakt. :( Dus dit is niet [u:30a27d8540][b:30a27d8540]DE[/b:30a27d8540][/u:30a27d8540] noclip cheat als in andere spellen. Tis maar dat je het ff weet. [edit] Ik heb dan ook maar ff de walkthrough voor je opgezocht: http://www.maxpayneheadquarters.com/view.php?article_id=40 Zo zou je erui moeten komen. [/edit]
Link naar reactie
Tnx, ik ga het straks meteen proberen (zit nu op m'n werk) [quote:4605b3734b]maarruh, zo moeilijk is dat toch niet, je moet alleen veel geduld hebben en vooral rustig blijven [/quote:4605b3734b] Klopt, maar omdat ik geen referentiepunt heb in het donker, vergeet ik steeds waar ik al geweest ban, dus moet steeds weer opnieuw beginnen. Tussendoor steeds saven helpt ook niet, want als na 20 keer saven en steeds een stukje verder blijkt dat ik helemaal op het verkeerde pad zit, dan weet ik echt niet meer waar ik 20 keer geleden al ben geweest :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...