Ga naar inhoud

UT server maken achter router


Aanbevolen berichten

Zoals de titel zegt wil ik een server maken van mijn vaders PC, zodat ik en mijn vrienden op die PC Unreal Tournament kunnen spelen tegen elkaar, nu het probleem is dat ik en mijn vaders PC achter een Draytek Router 2200e zitten ik heb op een site gevonden dat je de poort 7777 UDP vrij moet maken maar dat was voor ASDL, weet iemand toevallig of dit ook werkt met mijn router,
Link naar reactie
Ik zit ook achter een router en om een server op internet te draaien heb ik de volgende poorten geopend. Ik weet niet of ze allemaal kloppen, maar met deze open werkt het in ieder geval. #UT poorten 7777 7778 7779 7780 7781 #master server list 8777 27900 Allemaal UDP. Je moet die poorten openzetten 'in je router'. Zoek eens op in de handleiding hoe dat moet.
Link naar reactie
Um, ik snap het eerlijk gezegd niet helemaal, wil je nu dat je op het lokale netwerk tegen elkaar kunt spelen, of wil je dat mensen ook van buitenaf (internet) kunnen meedoen? In het eerste geval lijkt het me dat je niets hoeft te doen, tenzij je het lokale netwerk beveiligd hebt, maar waarom zou je dat doen.. :wink: In het 2e geval moet je niet alleen die poort openzetten maar ook nog eens forwarden (doorsturen) naar je vader's pc. Veel succes in ieder geval!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...