Ga naar inhoud

dead or alive, voor pc of mac?


Aanbevolen berichten

Op een enkele (mislukte) poging na zijn er geen enkele van dat soort spellen ooit voor de pc uitgebracht. Ik denk dat dit dus ook niet zal veranderen, bovendien is DOA3 een van de weinige 'exclusieve' X-box titels ... de kans wordt m.i. daardoor wel heel erg klein dat we het ding ooit op de pc zullen zien. btw : Virtua Fighter 4 voor de PS2 is stukken beter & leuker :P (of zijn soms maar twee redenen waarom je DOA3 zo leuk vind ? ;))
Link naar reactie
nah ik ben niet zo geintreseerd in de pc. het gaat mij meer om de mac. maar daar weet jij waarschijnlijk minder van af? ( ik zit ook eigelijk in het mekka voor pc gebruikers bij computertotaal ) wat ik zo leuk vind aan doa3 is de interactive achtergrond, en de vechtkarakters. kortom gewoon een vet spel die ik heel graag op me macje wil spelen.
Link naar reactie
// jaapie : de kans dat er uberhaupt een spel uitkomt voor de Mac dat niet eerst of tegelijk op de pc verschijnt is .... 0,000000000000000000000000 volgens mij. // ProblemPc Men schijnt Halo idd toch terug naar de pc/Mac te willen brengen ... er is echter een groot probleem (of misschien 2) : tenzij ze het voor Kerstmis 2002 redden komt men na Unreal 2 of (wellicht erger) na Doom 3 uit. Plus Duke Nukem Forever zou er nog voor kunnen komen ... Halo er m.i. vergeleken met de U2 & UT'03 graphics niet echt zo spectaculair meer uit als vorig jaar tijdens de E3.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...