Ga naar inhoud

morrowind; en toen?


Aanbevolen berichten

heb dat spel laatst ook ff een half uurtje gespeeld, ff snel een character gemaakt en daarna de wereld in. ff snel door wat dorpjes heen rennen en wat vage beesjes afhakken maarjah toen zag ik daar zon verlijdelijke deur in een rots en daar liep ik in en daar zat iemand achter die het blijkbaar niet zo moest hebben van wizzards want hij werd een partijtje sjag en hakte me 1 slag neer na deze leuke ontmoeting ging morrowind meteen weer uit en ging tactical-ops weer aan :lol:
Link naar reactie
Je hebt niet echt duidelijke quest in Morrowind. Dat is het leuke je hebt enorm veel vrijheid. Je kan door op J te drukken in je journal komen en daar je geaccepteerde quest zien, maar je hoeft ze niet uit te voeren. Het spel is ook simpelweg haast niet uit te spelen. De hoofdquest is enorm en er zijn ontelbare nevenquest. Bij Pc Gameplay zijn ze 550 uur bezig geweest met alleen de hoofdquest :)
Link naar reactie
// kajutsa als je goed naar het intro hebt geluisterd/gelezen dan weet je wat je 'moet' doen : naar Balora gaan en daar een brief afleveren ... Maar er is idd niet zo'n strakke lijn als in NWN, iets dat ik idd ook het nadeel van Morrowind vind. Het beste is de eerste paar dagen/weken speltijd in de buurt van de startplaats blijven en daar alle beestjes doodslaan die je tegenkomt. Er zijn een paar simpele opdrachten in de startplaats te doen waar je nog wat extra geld/ervaring mee kunt verdienen. Als je daarbij in plaats van normaal lopen wisselt tussen springen, rennen & sluipen dan zullen iig een paar vaardigheden naar verloop van tijd beter worden. En als je geen moeite met stelen hebt : de plek waar je de dolk vind bevat een hele hoop spullen die je zonder problemen kunt meenemen en verkopen. Van dat geld kun je dan iets beter armor e.d. kopen. Zelf heb ik niks gestolen, maar kon ik na een paar opdrachtjes en door de verkoop van de verschillende kruiden/paddestoelen die ik buiten het dorp vond uiteindelijk 'chitin' armor kopen. NPC's zul je zeker als niet-vechter in het begin niet kunnen verslaan. Die eerste NPC in die grot heb ik met heel veel moeite & geluk kunnen doden, maar de rest die daar was heb ik een paar levels mee moeten wachten en toen ging het enigszins. Zelf ben ik richting Vivec gelopen, maar dat is niet bepaald een 'simpele' stad geweest qua opdrachten/missies. Een tip : lees absoluut alle boeken die je vind. Er zijn hele series boeken die je extra vaardigheden opleveren zodra je ze 'gelezen' hebt.
Link naar reactie
lol heb ik na al die tips toch ff morrowind gekocht. Loopt voor geen meter op m;n systeem ook al zet ik hem op de laagste stand. Water is mooi en heb ik zo'n 20 a 30 fps maar zodra ik naar een stad ga dropt mijn fps naar 5 a 10 fps :cry: . In een huis of gebouw schiet ie weer naar 50 a 60 fps 8) . Best moeilijk het spel. (veel loop werk )
Link naar reactie
...|| JaFO: Bedankt voor de tips! Had ik ff nodig... ik heb 5min geleden pas uitgevonden hoe je de dolk moet gebruiken :roll: Het is een prachtig spel, maar verder ook niet. Ik denk dat ik het ff ga spelen... maar ik denk dat ik mij met NWN meer ga vermaken :) ...|| Freedom Fighter: Je moet ook niet te veel verwachten he! Het is een "redelijk" zwaar spel en daar heb je minstens wel 1GHz+ CPU voor nodig en eigenlijk DDR geheugen om het super te spelen. Je videokaart moet echter geen probleem zijn :) Ik heb nu alles behalve DDR geheugen... maar bij loopt het toch wel redelijk tot zeer goed :)
Link naar reactie
Tab is het goede knopje :) Nu een andere vraag... ik heb vandaag een beetje zitten klooien, maar kwam ergens niet helemaal uit. Ik heb een character die valt onder: mage ... magie dus. Ik wil graag met magie gaan aanvallen, maar ik heb nu alleen nog maar een dolk :( Als ik met mijn dolk wil aanvallen moet ik op "R" drukken en dat klopt, maar als ik magie wil gebruiken moet ik op "F" drukken dacht ik... maar dan gebeurd er niets. Ik begrijp dat ik dus nog geen items heb daarvoor. Is dat juist en zo ja waar vind ik die dan? En hoe werkt het precies? Alvast bedankt :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...