Ga naar inhoud

Vastlopers met Max Payne + No Noe Lives Forever


Aanbevolen berichten

:( Max Payne + No One Lives Forever lopen op mijn Windows ME systeem vaak vast. Het enigste wat ik nog kan doen is de PC resetten. Ik heb een Athlon 1000 MHz, 32 MB Geforce2 MX grafische kaart en een Via on board geluidskaart. Verder 384 MB intern geheugen. Ook heb ik de laatste DirectX versie (8.1) geinstalleerd. Voorafgaand aan deze 2 spellen heb ik Return to Castle Wolfenstein gespeeld en dat gaf nooit problemen. Ik heb al in diverse resoluties de spellen geprobeerd. Zelfs na een verse Windows installatie lopen de spellen vast. Weet iemand hier een oplossing voor. Thanks.
Link naar reactie
kijk of je de nieuwste drivers hebt voor je video- en geluidskaarten. Check voordat je het spel opstart ook nog ff of je programmatjes zoals virusscanners, kazaa, enz enz op de achtergrond uit laat voeren, deze vreten meestal ram en daardoor kunnen andere programma's vast lopen. Raadpleeg de anders de helpdesk van de designers als het nog steeds niet werkt en leg daar je probleem voor. Ik heb goede ervaringen met deze helpdesks. suc66 Diesel66
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...