Ga naar inhoud

CB Eurocup @ Game Syndicate (Rotterdam)


Aanbevolen berichten

Iemand geweest? Ik woon in Capelle, ligt tegen Rotterdam, duz ik ben gaan kijken... Maar zijn er meer mensen naartoe geweest of heeft iemand het via internet gevolgd? Ik vond de Q3 finale bijvoorbeeld best saai worden na 2 maps, P1mps was duidelijk sterken en zo werd het erg voorspelbaar... Maar ik heb door de goede eindstand te gokken (4-0 voor P1mps vs. Ice Climbers) wel de (belgische?!) MoH:AA + een glazen muismat (?!) gewonnen ;) Counter-Strike was echter erg spannend, maar als fan van eWok was ik best teleurgesteld. Ze hadden het veel beter kunnen doen, maar ze moesten opschieten (lees: snel rushen, slechte tax) om hun vliegtuig te halen :cry: Ook was het wel jammer van het matchconflict tussen eWok en DkH. eWok gebruikte namelijk bepaalde scripts waardoor zij een klein voordeel hadden. Na een hevige discussie met de CS admin (RayeS) is er besloten dat eWok hun config moest verwijderen en ze een nieuwe moesten maken zonder die scripts. Toch hadden ze de computers wel eerst mogen formateren, want er waren erg veel crashes en andere problemen. Verder was het erg leuk om een keer gezien te hebben en ga ik volgend jaar zeker weer als het niet te ver is :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...