Ga naar inhoud

Gamen : schadelijk of puur vermaak ? (zie NL1 23:00 vandaag)


Aanbevolen berichten

[quote:18f17e8b74="Speedy"]Leuk filmpje, best herkenbaar ook in sommige stukken (al duurde die verslaving bij mij gelukkig niet zo lang :)).[/quote:18f17e8b74] Je zal maar zo'n vader/moeder met zo'n beroep hebben ... of wat dacht je van die moeder die het gek vond dat haar zoonlief met spul naar haar gooide toen ze gewoon de computer uitzette ...familie of niet, maar als je zoiets bij mij presteert zou ik ook wat naar je hoofd gooien ;)
Link naar reactie
[quote:1e16be4704="kajutsa"]jij speelde toch alleen Half-life zelf? toch geen CS?[/quote:1e16be4704] Kan je ook verslaafd aan raken hoor :wink: En met spullen gooien, nou mijn pc is in principe heilig en ik denk dat ik finaal zou knappen als er wat mee zou gebeuren, echter met spullen gooien ... :roll:
Link naar reactie
[quote:af936952e0="JaFO"]idd ... Carmageddon was het enige spel dat hier in Nederland de politici naar de tv-shows kreeg (volgens mij was dat toen op NL3 bij Witteman o.i.d.) ... Ze zouden GTA3 eens moeten zien ... :D Je zou denken dat een succesvol spel als dat toch enigszins de aandacht zou moeten trekken gezien het onderwerp ;)[/quote:af936952e0] Nee hoor, ben je Mortyr vergeten, met dat grote hakenkruis op de voorkant? Die deed ook een hoop stof opwaaien. Mja, en met spullen gooien??? Een heel uitzonderlijke keer wil ik wel eens een maai op me keyboard geven, maar verder niks...
Link naar reactie
[quote:d05d33bb7a="kajutsa"]Ja, half-life of CS... hoort allebei bij dezelfde cathegorie... ohja, de één is een mod van de ander! :roll: anyway... ik hoorde dat je op vakantie gaat--> wil je toch ff een fijne vakantie wensen :wink:[/quote:d05d33bb7a] thx ;) Inderdaad wel opvallend dat het over het algemeen shooters zijn waar mensen compleet verslaafd aan raken. In ons allen schuilt een monster :)
Link naar reactie
Dat lijkt me logischer ... aangezien ik toch aardig 'verslaafd' ben aan NWN op dit moment ... Pacman, Tetris & diverse andere 'arcade'-spellen waren/zijn ook verdomd verslavend. Nintendo maakt er zelfs reclame mee met hun 'gaming 24/7'-campagne (o.a. de reclame met die jongen die ff in z'n frisgewassen hemd snuit om toch nog door te kunnen gaan met het spelen op z'n GBA) // BA Op het einde had men een of ander historicus (o.i.d.) aan het woord die grofweg zei dat men al sinds Plato over dit spul aan het denken was, maar men nog steeds geen enkel idee heeft of het daadwerkelijk zo is.
Link naar reactie
[quote:fbb377bad6="FlvanSon"][wiseguy] es·cap·ism Pronunciation Key (-skpzm) n. The tendency to escape from daily reality or routine by indulging in daydreaming, fantasy, or entertainment. [/wiseguy][/quote:fbb377bad6] [ real wiseguy ] 'Too much of a thing is never good ...' [ / real wiseguy] ofwel : je mot het wel nie overdrijve ... ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...