Ga naar inhoud

MOH MP probleem


Aanbevolen berichten

Wanneer ik bij Medal Of Honor een multiplayer spel probeer te joinen via de ingame browser dus dan lukt het de eerste goed (om de games te vinden dan) maar het gebeurt dan wel es dat de game full is of hij een time out geeft ofzo. Als ik dan nog een keer wil zoeken naar games dan lukt het niet meer en dan gaat de hele internet verbinding eruit. Ik word hier echt helemaal gek van. Weet iemand hier een oplossing voor? Nog wat details: Ik zit in een netwerk, ik heb een pc met Winroute die fungeert als router, adsl verbinding en ik draai zelf WIN XP. HELP ME A.U.B. ik moet hier echt van :cry:
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
het kan soms wezen dat je probeerd in te loggen op een server die de engelse versie met update draait, voor de engelse versie is al een update, voor de NL nog niet, als je dan inlogt, controleerd ie de versienummers, en verschillen die, dan verbreekt ie de connection. had ik ook heel vaak, maar via gamespy zoeken naar servers in je eigen land, wil wel helpen, meestal doet ie het dan wel (bij mij iig wel) en de illegale versie gebruiken werkt meestal ook niet op MP, maar die gebruiken we toch niet of wel?? :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...