Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een uur of 6 gespeeld, en zit in die tank missie. Omaha Beach vond ik idd erg spectaculair, net alsof je in band of brothers zit :smile: Over het algemeen vind ik trouwens dat bijna alle FPS games erg kort zijn, Red Faction had ik bijvoorbeeld al in 6 uur uitgespeeld, en de meeste heb je sowieso binnen 10 uur uit.
Link naar reactie
[quote:23a9d5beeb] Op 04-03-2002 13:05, schreef BA: Ik heb nu een uur of 6 gespeeld, en zit in die tank missie. Omaha Beach vond ik idd erg spectaculair, net alsof je in band of brothers zit :smile: Over het algemeen vind ik trouwens dat bijna alle FPS games erg kort zijn, Red Faction had ik bijvoorbeeld al in 6 uur uitgespeeld, en de meeste heb je sowieso binnen 10 uur uit. [/quote:23a9d5beeb] 6 Uur??? Over menig add-on doe je nog langer(HL OpForce bijv.)!!! Ben je als een malle door de levels heen gerend zonder te schieten ofzo?? [ Dit Bericht is bewerkt door: Brumbo op 2002-03-05 16:44 ]
Link naar reactie
[quote:9213523c10] Op 05-03-2002 16:42, schreef Brumbo: [quote:9213523c10] Op 04-03-2002 13:05, schreef BA: Ik heb nu een uur of 6 gespeeld, en zit in die tank missie. Omaha Beach vond ik idd erg spectaculair, net alsof je in band of brothers zit :smile: Over het algemeen vind ik trouwens dat bijna alle FPS games erg kort zijn, Red Faction had ik bijvoorbeeld al in 6 uur uitgespeeld, en de meeste heb je sowieso binnen 10 uur uit. [/quote:9213523c10] 6 Uur??? Over menig add-on doe je nog langer (HL OpForce bijv.)!!! Ben je als een malle door de levels heen gerend zonder te schieten ofzo?? [ Dit Bericht is bewerkt door: Brumbo op 2002-03-05 16:44 ] [/quote:9213523c10]
Link naar reactie
[quote:0fdf7b75dd] Op 05-03-2002 16:37, schreef Count Uilesnor: Red Faction in 6 uur? Daar heb ik toch wel wat langer over gedaan. Ik vond het juist opvallen dat dit spel weer eens wat meer uurtjes speelplezier bood (jammer dat ik het op een gegeven moment tamelijk langdradig begon te vinden). Medal of Honor had ik rap uitgespeeld(op medium):( [/quote:0fdf7b75dd] Ik vond RF juist onwijs tegenvallen in singlepleyer, hij is ieg niet moeilijk, je kan er zo schietend door heen wandelen. [quote:0fdf7b75dd] 6 Uur??? Over menig add-on doe je nog langer(HL OpForce bijv.)!!! Ben je als een malle door de levels heen gerend zonder te schieten ofzo?? [/quote:0fdf7b75dd] HL heb ik indertijd wel langer over gedaan idd. En MOHAA en RF loopt ik idd gewoon door het level heen, als het beweegt er op schieten :smile: Alleen in sommige MOHAA levels zoals dat sniperlevel moet je wat voorzichtiger doen. Je kan in dat spel maar 1 kant op, dus zoeken ed hoeft niet. Soms loopt je het wel eens op met de 'Rambo taktiek' dus wel zorgen dat je vaak saved :smile: Trouwens, ik vond het einde van MOHAA wel flauw, ik had echt niet het idee dat dat spel al voorbij was.
Link naar reactie
Ik vind het een heel mooi spel. Vooral het realisme van bijvoorbeeld de snelheid van de ventjes en de wapens. Ik heb mijn computer eens aangesloten op een breedbeeld TV en de geluidskaart op een versterker die speakers in het hele huis heeft hangen. Dat is nog een het "Band of Brother" effect.:grin: Ik vond Red Faction overgins ook een heel leuk spel. Niet realistisch maar dat hoefde in dit geval ook niet. Ik heb er ook heel wat meer dan 6uurtjes over gedaan maar dat was het waard. Dat geld overgins ook voor MOHAA. Ik zit nu een beetje vast in die missie met die 2 of 3 grote huizen. Krijg ik 1 objective niet gedaan.
Link naar reactie
Gisteren zond Urine 'Saving private Ryan'uit, die had ik nog niet gezien. Bij 'Band of Brothers'zat ik al te genieten van het geluid van lege clips die uit dat geweer springen (dat je in het begin hebt), een feest van herkenning. Maar bij deze film was het helemaal cool! Hele stukken uit de film zijn gewoon overgenomen in het spel. Bij de Omaha beachlanding vanuit die krater het mitrailleursnest uitschakelen ("Covering Fire!"), precies zoals ik het ook deed :grin: Ook leuk was de sniper in de toren, wie het spel gespeeld heeft wist natuurlijk al dat 'ie in de toren zat :grin: RF vond ik ook geen fantastisch spel. Het voldeed echter mijn elementaire FPS-behoefte. Ik vond het positief in de speelduur. Met name de tegenstanders vond ik nogal suf, steeds die standaardzinnetjes roepend, al dan niet vanachter een gesloten deur. Heeft iemand trouwens wel eens dat schild gebruikt (behalve om te proberen)?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik vind dit spel het beste tot nu toe! Ik kan hem spelen met grafisch alles maximaal en dan is het gewoon super. Veel heftiger dan Wolfenstein. 1 klein minpuntje (die zijn er altijd wel helaas) is dat je niet echt veel vrijheid hebt om rond te lopen. Je kunt bijna nooit van je pad afwijken, er zijn altijd barrieres. Dat zou nou echt te gek zijn dat je door hele grote gebieden kon lopen of rijden, oftewel veel uitgestrekter levels.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
ik heb hem uit en op makkelijk en medium gespeeld. Het spel is gewoon erg leuk en mooi gemaakt. idd je zou wat meer van je pad moeten kunnen afwijken (snipers last stand?) De laatste missie is voor mij een onverwacht einde.... Ik had liever een grote man koud gemaakt, maar ik heb alleen een paar onbeduidende officieren en soldaten gestrekt. en je kornuiten zijn zo volgzaam dat ze gewoon in de weg lopen. Maar een mooi spel is altijd te kort of niet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...