Ga naar inhoud

Gamequotes die je nooit meer vergeet


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:b7722a1730] Op 01-03-2002 19:24, schreef batweaker: He B-lennium of hoe je ook heet eh effe een vraagje waarom heb ie je systeem onder je berichten staan. Wil je showen met je systeempje ofzo.:wink: Zet dat er dan gewoon effe bij. [/quote:b7722a1730] showen? met zo'n systeem? het enige goede is dat er een amd cpu in zit :razz: :grin:
Link naar reactie
je kan brabbelen wat je wilt.. maar ik ben tevreden met mn systeem .. en je kunt nog zo´n goede pc hebben maar als je er niet mee om kan gaan heb je er nog niets aan... _________________ Amd Duron 800 ECS k7vta3 DDR 256 mb DDR 2100 Voodoo ³ [ Dit Bericht is bewerkt door: B-lennium op 2002-03-03 23:20 ]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Uit monkey island 1: De hoofdfiguur (naam weet ik niet meer) in discussie met een kale vent, die hij consequent 'cannonball head' noemt: Kale vent: 'You just don't know when to stop, do you?' Hoofdfiguur: 'Neither did your barber' Dit was minstens 8 jaar terug, en als ik eraan terug denk moet ik nog lachen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...