Ga naar inhoud

De beste gaming-mouse??


Aanbevolen berichten

Jawel al jaren te ploeteren met een Logitech Wheelmouse (M-S48) ben ik op het idee gekomen om toch maar eens een betere muis te kopen en dan metname voor games. Nu wordt ik soms gewoon neergeschoten in een shooter omdat m'n muis happert. Is de razer mouse (Hastec) iets? Of kan ik beter een nieuwe Logitech kopen? Wat is de beste gamingmouse!!! :grin:
Link naar reactie
Ik heb gewoon een Logitech Wheelmouse, maar ik heb dan ook wel een muismat met polskussentje. Dus mijn hand ligt op de muis, mijn pols op het matje, en de palm van mijn hand zweeft in de lucht. Ik zou geen Trust muis nemen. Die dingen haperen echt om de zoveel tijd. Optisch ook niet, dat hapert júist! En natuurlijk vaak je muis goed schoonmaken. Dan hapert hij al een stuk minder. Of ligt het bij jou aan de knopjes?
Link naar reactie
Ik heb ook gewoon een logitech wheelmouse, en ik heb er geen problemen mee... Ik moet hem wel regelmatig schoonmaken, omdat er gewoon stof en haren in komen. Als er haren op de bal zitten, dan hapert ie bij mij ook, maar als ik em schoonmaak is er geen enkel probleem... Ik heb ook geen muismat, dus ook geen speciale "polshouder :smile: (niet dus :wink: !)
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Een muis is ook iets heel persoonlijks. De ene zweert bij een Razer Boomslang terwijl een andere hiermee niet kan spelen. Sowieso moet je bij de Boomslang gewoon heel erg wennen en kan het soms 3 weken duren voordat je helemaal er aan gewend bent. Tegenwoordig zijn die Boomslang's ook niet zo duur meer als in het begin (1000=€ 50 en 2000=€ 76) + gaat Razer gewoon weer door met de muizen (nadat ze een tijdje zijn 'gestopt').
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...