anoniem Geplaatst: 18 maart 2002 Delen Geplaatst: 18 maart 2002 Hallo. Ik heb een probleem met mijn internetverbinding.Ik heb een webvox van kpn,welke wel goed werkt.Ik denk dat het probleem zit bij mijn netwerkinstellingen. Als ik dus verbinding met internet wil duurt het wel twee minuten voor die tot stand is gebracht,terwijl dat normaal maar enkele seconden duurt.Vervolgens kan ik dus gewoon surfen.Als ik dan echter Outlook Express open,wordt gelijk de verbinding weer verbroken,en krijg ik weer een ander soort schermpje,waarmee ik dan weer een nieuwe verbinding tot stand moet brengen.Vervolgens,als dat na veel moeite gelukt is,wordt zodra ik Outlook Express afsluit de verbinding wéér verbroken.Ik heb bij OE de instellingen zo staan,dat dat prog gewoon mijn standaardverbinding moet gebruiken,en dat ik niet op wil hangen bij het afsluiten van OE.Owja,als ik ,terwijl ik online ben op de knop’verzenden’klik,dus mail wil versturen,wordt ook gelijk de verbinding verbroken.Ik heb bij netwerkinstellingen al het één en ander verwijderd,en krijg nu ook de melding dat mijn netwerk niet compleet is,maar zonder resultaat.Wie weet hier een oplossing voor? Alvast bedankt. Gr.Mark. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2002 Heb je bij de instellingen staan: waarschuwen bij overschakelen andere verbinding ???. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 maart 2002 Ik kan ínstellingen niet eens vinden.Ik heb bij externe toegang,zelf een verbinding gemaakt.Maar ik denk zelf dat het te maken heeft met de netwerkinstellingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2002 Kijk in de menubalk van Outlook onder Extra en/of opties en daar even zoeken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen