Ga naar inhoud

Problemen met internetverbinding..........


Aanbevolen berichten

Hallo. Ik heb een probleem met mijn internetverbinding.Ik heb een webvox van kpn,welke wel goed werkt.Ik denk dat het probleem zit bij mijn netwerkinstellingen. Als ik dus verbinding met internet wil duurt het wel twee minuten voor die tot stand is gebracht,terwijl dat normaal maar enkele seconden duurt.Vervolgens kan ik dus gewoon surfen.Als ik dan echter Outlook Express open,wordt gelijk de verbinding weer verbroken,en krijg ik weer een ander soort schermpje,waarmee ik dan weer een nieuwe verbinding tot stand moet brengen.Vervolgens,als dat na veel moeite gelukt is,wordt zodra ik Outlook Express afsluit de verbinding wéér verbroken.Ik heb bij OE de instellingen zo staan,dat dat prog gewoon mijn standaardverbinding moet gebruiken,en dat ik niet op wil hangen bij het afsluiten van OE.Owja,als ik ,terwijl ik online ben op de knop’verzenden’klik,dus mail wil versturen,wordt ook gelijk de verbinding verbroken.Ik heb bij netwerkinstellingen al het één en ander verwijderd,en krijg nu ook de melding dat mijn netwerk niet compleet is,maar zonder resultaat.Wie weet hier een oplossing voor? Alvast bedankt. Gr.Mark.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...