Ga naar inhoud

waar vind ik IE5.5 sp2 compleet?


Aanbevolen berichten

Bij Microsoft natuurlijk, maar ik wil het graag compleet downloaden en op mijn pc gaat dat niet want ik heb 6.0 al. Ik ben nl. bezig een pc gereed te maken voor iemand anders, en heb geen zin om daar uren van alles te downloaden met 56k. Als ik de meeste zaken op mijn eigen pc download brand ik het op een cd tje en ben ik daar snel klaar. Dus wie weet waar ik het hele programma kan ophalen?
Link naar reactie
Je kan het installatiebestandje downloaden, en als je die start, kun je aangeven dat je alleen wil downloaden en niet wil installeren. Dan kun je de locatie opgeven waar je heen wil downloaden en dan haalt ie alle bestanden op van internet. De directory waar je naartoe hebt gedownload kun je dan op een cd branden. Vanuit die directory kun je dan installeren. Zo heb ik het wel eens gedaan, en dat ging goed. Het installatiebestand kun je vinden op [url]http://download.microsoft.com/download/ie55sp2/Install/5.5_sp2/W98NT42KMe/NL/ie5setup.exe[/url]. Dit is Internet Explorer 5.5 Service Pack 2. Ik weet niet waar je de complete versie kunt vinden, maar wat ik hiervoor gezegd heb werkt ook goed. Succes. [ Dit Bericht is bewerkt door: D op 2002-03-12 14:55 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...