Ga naar inhoud

het klinkt misschien dom hoor...


Aanbevolen berichten

<STYLE type="text/css"> BODY { scrollbar-face-color: #333366 ; scrollbar-shadow-color: #333366; scrollbar-highlight-color: #; scrollbar-3dlight-color: #333366; scrollbar-darkshadow-color: #333366; scrollbar-track-color: #000000; scrollbar-arrow-color: #000000; } </STYLE> Bovenstaand een script waardoor je de layout van je scrollbar veranderd en/of mooier maakt. Alleen heeft dat bij mij geen resultaat. Op mijn werk werkt het wel gewoon. Weet iemand wat voor instelling ik moet gebruiken om het resultaat te zien? bvd, Priscilla
Link naar reactie
[quote:efbc833ee7] Op 11-03-2002 21:20, schreef Priscilla: <STYLE type="text/css"> BODY { scrollbar-face-color: #333366 ; scrollbar-shadow-color: #333366; scrollbar-highlight-color: #; scrollbar-3dlight-color: #333366; scrollbar-darkshadow-color: #333366; scrollbar-track-color: #000000; scrollbar-arrow-color: #000000; } </STYLE> Bovenstaand een script waardoor je de layout van je scrollbar veranderd en/of mooier maakt. Alleen heeft dat bij mij geen resultaat. Op mijn werk werkt het wel gewoon. Weet iemand wat voor instelling ik moet gebruiken om het resultaat te zien? bvd, Priscilla [/quote:efbc833ee7] Ik heb hetzelfde probleem eens gehad, er is niets aan te doen. Ik weet ook niet hoe het komt. [edit]Ik heb de code even getest en het werkt wel bij mij, welke browser gebruik je?[/edit] _________________ Bill Gates: hebben we hem ook weer Long time, no see... [ Dit Bericht is bewerkt door: victorhopman op 2002-03-13 16:15 ]
Link naar reactie
Voor zover ik weet ondersteund nog lang niet elke browser stijlen voor scrollbar. Wat dat betreft zou SurfDude best wel eens gelijk kunnen hebben dat het aan de browser ligt. Wat voor browser gebruik je op je werk en welke thuis? (ook versie nr.) En als je zegt dat het op je werk wel gaat en thuis niet, hebben we het dan alleen over de stijl die je intypt, of over een en dezelfde pagina die op je werk wel het gewenste effect heeft en thuis niet? Ik heb n.l. hetzelfde, op mijn werk een pagina gemaakt voor op de afdeling met scrollbar stijlen erin. Die werkt daar (IE 5.5)prima. Thuis werken de scrollbar stijlen (IE 5.0)niet. _________________ My name is Bond! Consumenten Bond! [ Dit Bericht is bewerkt door: Gooly op 2002-03-13 17:49 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...