Ga naar inhoud

internet delen


Aanbevolen berichten

Jouw bericht komt mij bekend voor; ik had hetzelfde probleem. Ik heb zelfs op beide machines W 98 SE opnieuw geinstalleerd, maar ook dat hielp niet. Het maakt blijkbaar verschil of je met een extern of intern modem werkt en een kabelmodem is weer makkelijker dan ADSL. Uiteindelijk heb ik (zoals ook crazyJ aangeeft) een programma zoals Sygate (in mijn geval Wingate, maar dat maakt weinig uit) geinstalleerd en daarmee loopt het nu prima.
Link naar reactie
als je in het configuratiescherm bij software en dan windows setup doet, kun je internet verbinding delen installeren. de wizard wordt dan opgestart en zet een programma op de diskette dat je op de andere pc moet draaien. ik heb een intern modem, is dat goed of slecht. is er soms ook een gratis programma zoals sygate/wingate [ Dit Bericht is bewerkt door: janjantjes op 2002-03-11 14:37 ]
Link naar reactie
Zoals geschreven werkte bij mij de wizard internet verbinding delen totaal niet. Dus heb ik uiteindelijk maar Wingate geinstalleerd (is helaas niet gratis). Ik had vroeger een extern kabelmodem; dit heeft als voordeel dat de verbinding altijd in stand blijft ook als je de PC uitzet. Ik heb nu een intern ADSL modem, maar die gaat off-line als je de PC uitzet. Dus moet je de volgende keer weer inloggen en dat is nu bij Planet Internet juist regelmatig een probleem. Bij een extern modem heb je dus ook altijd hetzelfde IP nummer van je provider (nu heb ik iedere keer een ander nummer) en daardoor vond ik Wingate vroeger makkelijker te configureren. Dus als je kunt kiezen, zou ik je een extern modem aanraden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...