Ga naar inhoud

[Webcam] Streaming video uitzenden op Internet


Aanbevolen berichten

Ik heb een webcam en heb tot nu toe het programma Webcam32 gebruikt om de beelden uit te zenden op mijn homepage. Maar dit houdt in dat je iedere zoveel seconden een nieuw fotootje ziet. Dat vind ik saai worden, en ik wil dus streaming video gaan uitzenden. Ik heb op download.com gezien dat er een HELE zooi progjes zijn voor je webcam, maar ik weet niet welke ik het beste kan gebruiken. Ik draai Apache en heb een zeer snelle verbinding, dus ik heb geen problemen qua snelheid of wat dan ook. Wie helpt deze arme jongen?
Link naar reactie
Ok, bedankt. Kzal eens kijken. Is die WM encoder ook gratis? En iets anders: hoe gaat dat in zijn werk dan met dat streaming uitzenden? En weet je soms een site waar info staat over dit onderwerp? Hmmm... kheb met google gezocht op realproducer en webcam, en dat lijkt wel aardig wat op te leveren. _________________ FranS van der Veeken AKA SurfDude AKA Koos Werkloos [url=http://www.mijneigenfavorieten.nl/surfdude/index.shtml?00090]Je suis complètement fou![/url] || Lid van het pro-off-topic front || [/onzin] Eric, onze leider! Het is volgen of steun trekken. [ Dit Bericht is bewerkt door: SurfDude op 2002-03-06 00:00 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: SurfDude op 2002-03-06 00:04 ]
Link naar reactie
IK heb nog eens gekeken, maar die sites leggen over het algemeen allemaal uit hoe je sites om kunt zetten naar real media formaat of zo, maar ik wil dus LIVE streamen. Kan dat ook zo maar? In dat Real Producer gebeuren hebben ze het er dan over dat je dan naar een RealServer moet uploaden of zo :???: .
Link naar reactie
ja grappig! twee opmerkingen: 1. je iframe en pop-up zijn beide te klein voor je plaatje. 2. webcamxp streamt niet, maar laat plaatjes achter elkaar zien. die Windows media encoder streamt wel en is idd gratis.. http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/wm7/encoder.asp Maar als je er nu tevreden mee bent... t!
Link naar reactie
[quote:84366d0ae8] Op 07-03-2002 23:59, schreef teacher: ja grappig! twee opmerkingen: 1. je iframe en pop-up zijn beide te klein voor je plaatje. [/quote:84366d0ae8] Om de één of andere reden verschilt dat. Soms is het plaatje groter dan anders en staat er links onderin "surfdude" en rechts onderin het logo van webcamxp, en soms valt dat alles weg en past het precies. Heel vreemd... [quote:84366d0ae8] 2. webcamxp streamt niet, maar laat plaatjes achter elkaar zien. [/quote:84366d0ae8] Klopt, maar het resultaat is hetzelfde. [quote:84366d0ae8] die Windows media encoder streamt wel en is idd gratis.. http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/wm7/encoder.asp Maar als je er nu tevreden mee bent... [/quote:84366d0ae8] Ik ben nu opzich wel tevreden, maar ik zal die wm-encoder ook eens ff proberen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...