Ga naar inhoud

Opera 6.01 houdt niet van Computer Totaal?


Aanbevolen berichten

Tot nu gebruikte ik altijd Netscape 4.7 De laatste tijd veel positieve geluiden gehoord over Opera. Dus ik heb Opera geinstalleerd en het is inderdaad zeer snel. Maar als de site ComputerTotaal bezoek, toont Opera niet de balk tussen de kop van de site en de artikelen.(de balk met "Home" "Internet" etc). Dus ik kan met Opera niet dit forum bereiken. In Netscape was dit geen probleem. Weet iemand of dit in de preferences van Opera is te realiseren? PaulusP
Link naar reactie
Opera en de site van Computertotaal gaan idd niet helemaal lekker samen. Wanneer je opera laat "identify"-en als Mozilla 3.0 geloof ik, dan wordt het al wat beter. -> Via F12. Deze forumsite werkt wel gewoon met opera, ware het niet dat de iconen van de mapjes amper ververst worden -> ze blijven bij mij gewoon rood. Ik kan inmiddels wel gewoon inloggen, maar daartoe moet je eerst de cookies weggooien (cookies.dat) daarna in de preferences bij privacy>serverfilters bewerken aangeven dat je cookies wil accepteren van domeinnaam .NL . Vervolgens opnieuw starten, naar deze url gaan: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/index.php En je prefs instellen en je wachtwoord etc. opslaan. Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...