Ga naar inhoud

Geen GIF-plaatjes in OE en IE


anoniem

Aanbevolen berichten

Bij bepaalde e-mails die ik via Outlook Express (v.5, Windows 98) binnenkrijg worden de figuren die in die e-mail voorkomen niet weergegeven. Er verschijnt bij de e-mail tekst in plaats daarvan een rechthoekig kader met daarin een klein rechthoekig kadertje met een rood kruisje. Hetzelfde probleem heb ik (soms!) bij het openen van een Internetpagina die ik 'volledig' (als *.htm *.html) heb opgeslagen. Bij het opslaan wordt dan in een bepaalde gekozen folder een IE htm-bestandje gegenereerd en een folder (met dezelfde naam als het htm-bestand) waarin de gif-bestandjes voorkomen die in het geopende htm-betstand moeten worden gedisplayed. Ook hier in plaats van de gif-plaatjes (die wel apart geopend kunnen worden) een rechthoekig kader met daarin een klein rechthoekig kadertje met een rood kruisje. Het is me opgevallen dat bij eerder opgeslagen internet-pagina's dit probleempje vaak niet voorkomt. Is er iets met mijn IE- respectivelijk OE-instellingen niet in orde? [ Dit Bericht is bewerkt door: Hans Elzinga op 2002-02-28 16:37 ]
Link naar reactie
Je kunt de settings altijd even controleren. Extra/Internetopties Tabblad "Geavanceerd" Onder Multimedia kijken of plaatjes weergeven aangevinkt staat. Sommige sites echter beveiligen hun afbeeldingen zodat ze niet gedownload kunnen worden. Dan krijg je ook zo'n rechthoekje met een kruisje. Dus dat kan het ook zijn. Groetjes, Noztra.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...