Ga naar inhoud

inloggen


anoniem

Aanbevolen berichten

Verbinding maken met het internet. Telkens als ik een verbinding maak kost het erg veel tijd om deze tot stand te brengen. Als er dan een verbinding is zie ik via de status dat de aktiviteit van ontvangen en verzonden bytes wel erg verschillend is. Het aantal verzonden bytes is in het begin zo rond de 4500 en de ontvangen bytes zo ongeveer 550. Het is dus duidelijk dat ik niet verder kom. Ook het wachten veranderd niets enkele bytes komen er bij maar voor de rest geen aktiviteit. Soms schiet deze door en gaat alles goed. Mogelijk dat er in de instelling wat veranderd moet worden, maar wat? Of is het de oorzaak dat mijn provider overbezet is op dat moment? Wie weet mij te informeren zodat ik dit probleem kan verhelpen.
Link naar reactie
Hang je achter een proxyserver; probeer het dan eens zonder. Dit kan nl. vertragend werken. Verder moet je bij je modem-settings in configuratiescherm kijken of de juiste snelheid voor jouw modem is ingesteld. Je kunt ook nog een utility gebruiken om je verbinding sneller te krijgen, zoals EasyMTU. Kijk daarvoor eens op http://www.download.com of zo, daar staan heel veel van dat soort proggies. Succes, Noztra.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...