Ga naar inhoud

Downloaden VS Uploaden


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een beginnersvraag. Laatst wou ik een bestand van iemand downloaden. Het bestand was echter 35mb en dit werd met mijn slome modem mij iets te gek. Nu bood die persoon aan om dit bestand naar mij te uploaden. Maar ik begrijp het verschil dan niet. Ik moet dan toch ook die 35mb binnenhalen en dan voor een paar uur internetverbinding hebben. Mijn vragen zijn nu: 1. Is uploaden naar mijn computer sneller dan dat ik het download? 2. Moet ik online zijn als iemand iets naar me upload? Ik had dit graag zelf willen uitproberen, maar het FTP programma dat ik geinstalleerd heb, Serv-U, geeft iedere keer een foutmelding, namelijk "data socket error" , bij het proberen te openen van mijn FTP. Voordat ik dit probleem ga oplossen wil is dus graag eerst weten of uploaden naar mij wel voordelen biedt t.o.v. het op de normale wijze downloaden. Bedankt.
Link naar reactie
[quote:6cdd28a056] Op 27-02-2002 23:23, schreef NoZtra: Vraag of hij het op een cd brand en vergoed de kosten. Dat is waarschijnlijk goedkoper dan downloaden/uploaden. Groetjes, Noztra. [/quote:6cdd28a056] idd. Hoewel downloaden in stukken met een DL-manager voor 35 mb wel te doen is met een modem. Is toch goedkoper dan. En imho roelt wincommander nog steeds. FTP gaat perfekt. [ Dit Bericht is bewerkt door: foeyo op 2002-02-28 00:55 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...