Ga naar inhoud

Opera en internetsparen??


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een internetspaarrekening bij de Postbank. Een tijd geleden heb ik IE verwijderd en heb ik Opera 6.01 geinstalleerd. Het merkwaardige is dat ik nu geen toegang meer heb tot mijn spaarrekening met Opera. Inloggen gaat goed maar de link naar de internetspaarrekening geeft het volgende: ------------ Server Error This server has encountered an internal error which prevents it from fulfilling your request. The most likely cause is a misconfiguration. Please ask the administrator to look for messages in the server's error log. ----------- Het blijkt aan de browser te liggen want met IE (na herinstallatie) gaat het wel. Girotel lukt met Opera weer wel! Het heeft iets met Java te maken maar die staat aan. Alles wat binnen Opera ingeschakeld kan worden staat eigenlijk ook wel aan. Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? En zijn er mensen die het wel lukt om met Opera toegang te krijgen tot de internetspaarrekening ? Bij voorbaat dank, Eddy
Link naar reactie
Opera is helaas een beetje een outcast (erg jammer, want als je er eenmaal mee werkt wil je niet meer zonder...) in de browsermarkt. Zo werkt dit forum bij mij onder opera ook niet vlekkeloos (ik kan niet inloggen, en m'n usrname en password worden niet onthouden) Verder gebruik ik Rabobank telebankieren dat ook alleen maar met IE wil werken. Is natuurlijk best triest, maar ik geloof dat je toch aan IE vast zit...
Link naar reactie
Om nog even terug te komen op Opera; Ik heb het nu zover dat ie m'n pass en usrname onthoud hier op het forum. Heeft te maken met het feit dat de cookies die de server stuurt geen geldig IPadres hebben ofzo, maar wanneer je bij de Preferences>Privacy>server filters instelt dat je vanaf het domein .computertotaal.nl cookies wil accepteren is dat probleem iig opgelost. Nu alleen nog het verversen van de iconen van de mapjes; bij mij blijven die rood. _________________ "Ik geloof niet in heksen!", zei ze, en ze stapte op haar bezem... [ Dit Bericht is bewerkt door: Captain_Kansloos op 2002-03-01 12:59 ]
Link naar reactie
[quote:f5f8038f9c] Op 01-03-2002 9:49, schreef Jipper: Ergens in Opera kun je aangeven "identify as IE" Zit ergens onder preferences tabbladen. als het goed is lukt het dan wel. [/quote:f5f8038f9c] Helaas maakt dat geen verschil Ik begin toch te geloven dat ik hiermee niet om IE heen kan. Is wel balen btw, bedankt voor de tip Captain!! Ik ik vroeg me nl ook al af hoe ik dat moest instellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...