Ga naar inhoud

Kazaa etc. werken niet, alternatief??


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Het probleem is dat programma's als kazaa, morpheus en napigator niet werken omdat de firewall op mijn school de poorten blocken. Nu heb ik de proxy ingesteld dan zou hij toch om de firewall heen moeten gaan ofniet?? Of kan het ook nog wat anders zijn wat er voor zorgt dat mijn poorten worden geblocked. En ik heb gehoord dat er ook een soort peer to peer programma's zijn die gewoon via de internet explorer werken. Welke?? Rogier Swarts [ Dit Bericht is bewerkt door: Madcrow op 2002-02-18 10:11 ]
Link naar reactie
Nee, je gaat eerst door de firewall heen en dan log je in op de proxy. De poorten voor inbound TCP/UDP blijven dus dicht. Ik denk trouwens niet dat de school daar op zit te wachten dat alle leerlingen programma's als Kazaa e.d. gaan gebruiken. Van file-sharing programma's via de browser heb ik nog nooit gehoord. Wel kun je natuurlijk naar bepaalde internet sites surfen waar bestanden worden aangeboden. Groetjes, Noztra
Link naar reactie
[quote:8a3c4a0a84] Op 25-02-2002 0:36, schreef Edo: Je zou het progje hhtp-tunnel kunnen gebruiken. Je gaat hiermee via poort 80 naar een andere server en vanuit daar kun je verder....Alleen of ze er blij mee zijn??? [/quote:8a3c4a0a84] Hallo, Weet je misschien ook waar ik hem kan downloaden?? Met vriendelijke groet, Rogier Swarts
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...