Ga naar inhoud

quicktime error bij downloaden .exe bestanden


anoniem

Aanbevolen berichten

Al geruime tijd krijg ik bij het downloaden van .exe bestanden na enige tijd een fout dat quicktime software mist om de bewerking uit te voeren en dat deze niet beschikbaar was op de quicktime server. Ik heb quicktime (nu 5.0.2) al eens opnieuw geinstalleerd, maar snap eigenlijk niet wat dat programma er mee te maken heeft. Ik heb quicktime ook al eens volledig verwijderd, maar kreeg toen ook een (ik geloof andere) melding over quicktime. Rechter muisklik op te downloaden link en vervolgens opslaan bron wil in een aantal gevallen nog wel eens helpen, maar ik zou het lieftst een oplossing voor het probleem hebben, dus dat ik geen rare quicktime melding meer krijg.
Link naar reactie
Dit lost je probleem op: Ga naar Start/uitvoeren, en type Regedit. Ga nu naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftInternet ExplorerPlugins Hangt daar links een mapje (subsleutel) onder, genaamd 'Extension'? Klik daar dan op met de rechtermuisknop, en kies voor 'verwijderen'. En even opnieuw opstarten. Wil je het register niet handmatig bewerken, doe je dit: Rechtsklik op je bureaublad of in een map, en kies Nieuw/Tekstdocument. Kopiëer nu de volgende vetgedrukte tekst, en plak hem erin [b:5eeada3aa0]REGEDIT4 [-HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftInternet ExplorerPluginsExtension][/b:5eeada3aa0] Sla op als Extension.reg, en dubbelklik erop. Kies 'ja' wanneer je gevraagd wordt of je de inhoud van dit bestand aan je register wilt toevoegen. Start Windows dus vervolgens even opnieuw op. Succes, Ton
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...